Anthem 2.0 możliwe, studio BioWare planuje gruntownie przerobić produkcję

Wincenty Wawrzyniak
2019/11/15 23:20
7
0

Serwis Kotaku opublikował interesujący raport, w którym powołuje się na anonimowe źródła i informuje o obecnym stanie prac nad grą Anthem.

Jason Schreier to dziennikarz, który wielokrotnie udowodnił, że wie, o czym pisze. Pomijając fakt, że robi to dla Kotaku, który ostatnimi czasy nie ma łatwego życia. Niemniej jednak, kiedy pojawia się tam artykuł z tym konkretnym nazwiskiem, można uznać, iż to, co w nim przeczytamy, najprawdopodobniej prędzej czy później stanie się rzeczywistością. Najnowsza publikacja została poświęcona grze Anthem od studia BioWare. Schreier, powołując się na anonimowe źródła, poinformował, że twórcy cały czas pracują nad tytułem, jednak planują wprowadzić tak duże zmiany, że istnieje nawet prawdopodobieństwo, iż dostaniemy Anthem 2.0, a nie zwyczajną aktualizację, która – jak większość poprzednich – absolutnie niczego nie zmieni, a już na pewno nie uratuje gry. Nie wiadomo jednak, kiedy to wszystko nastąpi, ani tym bardziej, czy wszystkie poprawki ujrzą światło dzienne za jednym razem. Wciąż jest więc spora szansa na to, że deweloperzy zdecydują się je ostatecznie podzielić. Tak czy inaczej – zmianie ma ulec cała struktura gry.Anthem 2.0 możliwe, studio BioWare planuje gruntownie przerobić produkcję

To oznaczałoby między innymi gruntowne przerobienie systemu lootu, zadań, progresji, świata, a także społecznych aspektów produkcji. Jak wiecie, lub też nie, na ten moment Anthem to po prostu jedna wielka mapa. Z tego względu wprowadzanie poprawek równa się bardzo często sporej ilości problemów technicznych, które są później odczuwalne w wielu miejscach naraz. Dlatego świat najpierw trzeba byłoby podzielić na mniejsze lokacje, co pozwoli na łatwiejsze znalezienie oraz pozbycie się wszelkich błędów. Czytamy również, że Anthem 2.0 (lub Anthem Next) nie ma odejść od filarów obecnej rozgrywki. Ma to więc nadal być gra o tak zwanych wolnych strzelcach, którzy wyposażeni są we wspomagane pancerze, a ich głównym zajęciem jest wypełnianie różnorakich misji.

GramTV przedstawia:

Na koniec Schreier wspomina również o czymś zupełnie innym – BioWare, oprócz Dragon Age 4, pracuje również nad nową odsłoną Mass Efect. Produkcja znajduje się na bardzo wczesnym etapie.


Pełna oferta gier komputerowych w sklepie Sferis

Komentarze
7
KadwaO
Gramowicz
17/11/2019 11:22

Jeżeli mówimy o grach, które podniosły się z początkowej klapy to z mojej strony najlepszym przykładem byłoby Rainbow Six Sige - które na premierę w 2015 miało sporo bugów i problemy z balansem poszczególnych postaci oraz broni nie mówiąc, że zawartością też nie grzeszyło, a po naprawie, kilku obniżkach do poziomiu 20 zł i regularnych aktualizacjiach mamy grę, która prawie cały czas utrzymuje się w top 10 na steamie...

Dla mnie pojawia się inne pytanie: Czy do czasu kiedy Bioware wyciągnie Anthem to będzie dla niej miejsce i czy zmiany nie okażą na tyle radyklane, że odrzucą graczy zamiast ich przyciągać?

Headbangerr
Gramowicz
17/11/2019 00:03
dariuszp napisał:

Ale on ma trochę racji. FF 15 wrócił i był świetny. No Man Sky wróciło i jest świetne. Przypominam że nasze Wiedźminy też dostały "Enchanced Edition" bo im sporo rzeczy nie wyszło. Nawet takie WB wycofało Arkham Knight, naprawiło i oddało w nasze ręce.

Zarówno BioWare, jak i Bethesda, mogą się pochwalić mnóstwem udanych, wydanych wcześniej gier. ...i nagłym, katastrofalnym spadkiem jakości oferowanych produktów i nie do końca poważnym traktowaniem graczy. 

No Man Sky było pierwszym dużym projektem Hello Games. Zabrakło doświadczenia, ale szybko się ogarnęli. Seria Final Fantasy nigdy nie sięgnęła dna i nikt nie chciał się o te gry procesować. Podobnie, jak Wiedźmin i Arkham. Żadna z przytoczonych sytuacji nie może się równać z tą znaną z Anthem, lub Fallouta 76.

dariuszp
Gramowicz
16/11/2019 20:35

Ale on ma trochę racji. FF 15 wrócił i był świetny. No Man Sky wróciło i jest świetne. Przypominam że nasze Wiedźminy też dostały "Enchanced Edition" bo im sporo rzeczy nie wyszło. Nawet takie WB wycofało Arkham Knight, naprawiło i oddało w nasze ręce.

Jest możliwość poprawy. Jak tam ktoś zauważył - symulator iron mana to był dobry pomysł. I co jak co ale walka i latanie były fajne, nawet kiedy latanie było mocno ograniczone.

To wszystko inne poszło nie tak. Gdyby to poprawili to Anthem było by niezłym tytułem.




Trwa Wczytywanie