Były menedżer generalny BioWare'u: Frostbite jak bolid F1; trudny w obsłudze szczyt technologiczny

pepsi
2019/11/21 18:00
3
0

Aaryn Flynn pochwalił silnik Frostbite za zaawansowanie technologiczne, ale jednocześnie narzekał na to, jak trudno było na nim pracować.

Były menedżer generalny BioWare'u: Frostbite jak bolid F1; trudny w obsłudze szczyt technologicznyPotężny, szybki, piękny, stworzony do robienia naprawdę fajnych rzeczy – tak podczas wystąpienia na Reboot Develop Red były menedżer generalny BioWare’u Aaryn Flynn wyrażał się o silniku Frostbite. Ma on jednak również swoje mroczne oblicze. Właśnie dlatego wiele osób było niezadowolonych, gdy Electronic Arts narzuciło podległym sobie studiom przesiadkę na engine powstały w studiu DICE.

- Ten silnik jest wyjątkowo delikatny i wymaga licznej załogi – mówił Flynn. Porównał Frostbite do bolidu Formuły 1, który reprezentuje szczyt określonej technologii. – A jednak pojazdy te są również bardzo trudne w prowadzeniu na najwyższym poziomie, narażone na awarie, z którymi muszą się mierzyć duże grupy specjalistów – porównywał.

- Z czasem było coraz trudniej tworzyć zawartość, jakiej ludzie oczekiwali. Coraz trudniej było ją obrabiać. I choć mieliśmy więcej osób i więcej zespołów, produkcja przebiegała coraz wolniej – przyznał.

GramTV przedstawia:

Oferta gier w sklepie sferis.pl

Komentarze
3
ZubenPL
Gramowicz
21/11/2019 22:37

Z jednej strony wygląda to na zwalanie winny za swoją nieudolność na silnik z drugiej coś w tym musi być skoro EA odeszło od wciskania go na siłę wszystkim swoim studiom. Jedi Falen Order nie korzysta z frostbite.

dariuszp
Gramowicz
21/11/2019 21:30

Yep, Frostbite. 5 lat się opieprzali żeby w rok zrobić grę. Wszystko przez Frostbite. 5 lat nikt nie podjął decyzji że może Frostbite się nie nadaje do tego projektu. Wszystko wina Frostbite. Kilka gier skopanych pod rząd - wszystko frostbite :-)

Headbangerr
Gramowicz
21/11/2019 21:27

Pamiętajcie, ludzie: to wszystko wina Frostbite. 




Trwa Wczytywanie