Modder postanowił podciągnąć niemal wszystkie elementy oprawy wizualnej do współczesnych standardów, ale zachował unikalny klimat i wrażenia z rozgrywki.
Modder postanowił podciągnąć niemal wszystkie elementy oprawy wizualnej do współczesnych standardów, ale zachował unikalny klimat i wrażenia z rozgrywki.
Jeśli należycie do grona fanów serii STALKER, to zapewne zdążyliście już zauważyć, że deweloperzy ze studia CSC Game World raczej nie spieszą się z prezentowaniem nam kolejnych postępów w pracach nad grą STALKER 2. Tym samym pewne jest, że na jej premierę przyjdzie nam jeszcze długo czekać, ale mamy coś, co pozwoli umilić czas oczekiwania. Modder znany jako Dante opublikował w sieci kolejną wielką paczkę poprawek w ramach projektu STALKER: Call of Pripyat Remake.
Ten wprowadza do leciwego już tytułu wysokiej jakości tekstury, dźwięk i elementy interfejsu, a do tego poprawie modele bohaterów, przeciwników, uzbrojenia, dłoni protagonisty i wszelkiego wyposażenia. Obok tego miłośnicy STALKER: Call of Pripyat mogą liczyć także na ulepszone elementy pogodowe, naturę, budynki, a także masę poprawek w cieniowaniu, elementach cząsteczkowych czy efektach postprocesowych. Słowem: Dante wycisnął z wydanej w 2009 roku wszystko, co się dało. Całość jest doprawdy warta uwagi, co przyznacie sami, gdy zdecydujecie się porównać opublikowane na stronie moda grafiki z dowolnymi screenami z gry.
Modyfikację Remake 3 do STALKER: Call of Pripyat na PC znajdziecie pod tym adresem.
Jeśli modowanie, to tylko na PC – bogata oferta pecetowych tytułów w ofercie Sferis.pl.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!