Twórcy zamierzają zaprezentować nam zupełnie nowe podejście do samouczków w strategiach.
Nietrudno zauważyć, że w ostatnich latach strategie czasu rzeczywistego po wyraźnym spadku formy powracają do łask graczy, a i deweloperzy chętniej inwestują swój czas w produkowanie gier z gatunku. Siłą rzeczy RTS-y, które wychowały niemal całe pokolenie pecetowych graczy, dla wielu młodszych użytkowników mogą być czymś zupełnie nowym, a twórcy Age of Empires IV nie tylko zamierzają zarazić ich miłością do strategii czasu rzeczywistego, ale też znacznie obniżyć dla nich próg wejścia.
W rozmowie z redakcją PCGamesN dyrektor kreatywny gry, Adam Isgreen, zdradził, że Relic przygotowało masę rozmaitych elementów, które mają ułatwić rozgrywkę początkującym graczom. Zaznaczył przy tym, że całość prezentuje zupełnie nowe podejście do samouczków zarówno w serii AoE, jak i strategiach w ogóle. Wśród pewników wymienił specjalne misje i scenariusze, podczas których gra będzie analizować poczynania gracza, by informować go, w jaki sposób może dodatkowo usprawnić swój styl rozgrywki. Obok tego pojawią się zaprezentowane w odświeżonym Age of Empires 2: Definitive Edition misje Sztuki Wojny, które mają pokazać graczom skuteczne sposoby na walkę z poszczególnymi frakcjami w grze. Jak dowiedzieliśmy się wcześniej, Age of Empires IV zaoferuje różnorodne mechaniki rozgrywki dla wielu dostępnych w grze frakcji, więc niewykluczone, że dodatkowe szkolenie przyda się także doświadczonym fanom.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!