Detroit: Become Human – oficjalne wymagania sprzętowe na PC

LM
2019/12/11 10:30
2
0

Najnowsza gra studia Quantic Dream już jutro ukaże się w Epic Games Store.

Jeśli przymierzacie się do zabawy z pecetową wersją najnowszej produkcji studia Quantic Dream — Detroit: Become Human — to powinniście wiedzieć, że deweloperzy zdecydowali się ujawnić ostateczne wymagania sprzętowe tytułu. Co ciekawe, te nieco różnią się od list, które do tej pory mogliśmy zobaczyć na stronie produktu w Epic Games Store, ale i tak nie powinny stanowić większego wyzwania dla blaszaków złożonych w ostatnich trzech latach.

Detroit: Become Human – oficjalne wymagania sprzętowe na PC

Poniżej listy minimalnych i zalecanych wymagań sprzętowych, a niezdecydowanym przypominamy, że w sklepie Epic Games udostępniono wersję demonstracyjną tytułu, która pozwoli poznać początek opowieści i przy okazji ocenić wydajność aplikacji na użytkowanym sprzęcie.

MINIMALNE:

  • OS: Windows 10 (64 bit);
  • CPU: Intel Core i7-3770 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.2 GHz;
  • RAM: 8 GB;
  • GPU: Nvidia GeForce GTX 780 | AMD Radeon HD 7950.

GramTV przedstawia:

ZALECANE:

  • OS: Windows 10 (64 bit);
  • CPU: Intel i5-8400 2.8GHz | Ryzen 5 1600;
  • RAM: 16 GB;
  • GPU: Nvidia GeForce GTX 1060 | AMD Radeon RX 580.

Detroit: Become Human zadebiutowało w maju 2018 roku jako tytuł ekskluzywny na PlayStation 4, a po zmianach polityki studia z początku bieżącego roku, już jutro trafi na PC.


Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl.

Komentarze
2
L-M
Gramowicz
Autor
11/12/2019 11:43
Headbangerr napisał:

Nie jest źle. I w sumie trudno się dziwić - środowisko w Detroit wygląda pięknie, jednak są to bardziej statyczne tła, niż żywy świat. 

... tylko dlaczego umieszczać trailer wersji PS4 pod newsem na temat wersji PC, skoro specjalnie wydany trailer wersji PC jest już dostępny?

Słuszna uwaga, już podłączyłem pecetowy zwiastun :)

Headbangerr
Gramowicz
11/12/2019 11:34

Nie jest źle. I w sumie trudno się dziwić - środowisko w Detroit wygląda pięknie, jednak są to bardziej statyczne tła, niż żywy świat. 

... tylko dlaczego umieszczać trailer wersji PS4 pod newsem na temat wersji PC, skoro specjalnie wydany trailer wersji PC jest już dostępny?