Diablo 2 i tekstury przeskalowane przez AI? Tak mógłby wyglądać remaster klasyka

LM
2020/01/04 21:25
6
0

Niestety jego twórca zamierza jedynie pokazać, jak mogłoby wyglądać zremasterowane Diablo 2, ale może znajdzie się ktoś, kto dokończy jego dzieło.

Diablo 2 i tekstury przeskalowane przez AI? Tak mógłby wyglądać remaster klasykaUbiegłoroczna oficjalna zapowiedź gry Diablo IV przyszła w parze z łyżką dziegciu w postaci doniesień o porzuceniu planów związanych z przygotowaniem zremasterowanej wersji Diablo II. Oczywiście do tej pory do sieci zdążyło trafić już sporo modów, które poprawiają wydaną w 2000 roku produkcję, ale nie da się ukryć, że fani chcieliby zobaczyć oficjalny remaster. Jeden z nich postanowił nawet zaprezentować, jak takowy powinien wyglądać – użytkownik forum reddit znany jako zomprd wykorzystał moc sztucznej inteligencji, by poprawić rozmaite tekstury w Obozowisku Łotrzyc. Wkrótce zamierza wziąć na warsztat także elementy postaci czy wyposażenia i z ich pomocą przygotować demko nieoficjalnego remastera.

Co ważne, przynajmniej na razie nie szykuje się żadna paczka wysokiej jakości tekstur do Diablo II. Wspomniany zomprd nie wydaje się zainteresowany przygotowaniem pakietu, ale być może znajdzie się ktoś, kto dokończy jego dzieło. Tymczasem czekamy na debiut wspomnianego tutaj triala, a poniżej na własne oczy możecie się przekonać, jakie korzyści przyniosło przeskalowanie tekstur w Diablo 2.

Diablo II zadebiutowało na PC w 2000 roku. Rok po premierze podstawki tytuł doczekał się fabularnego rozszerzenia w postaci Lord of Destruction, które nie tylko wprowadziło nowe lokacje, przeciwników, wyposażenie czy konkluzję wydarzeń fabularnych, ale też podniosło rozdzielczość gry do 800 × 600 (to były czasy).


Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl.

GramTV przedstawia:

Komentarze
6
Illidian_Stormrage
Gramowicz
06/01/2020 10:07

Meeh tylko tekstury poprawione... Remake poprosimy. 

Kotleciq
Gramowicz
05/01/2020 12:14
Gregario napisał:

A Blizzard nie może zrobić żadnej odświeżonej wersji D2? No tak, zapomniałem, że zgubili kod źródłowy ;P Z drugiej strony jest to dość logiczne posunięcie, bo jakby powstało odświeżone D2, to kto by kupił D4? ;)

zastanów się - jak mogliby zrobić dodatek LoD nie mając kodu źródłowego? jak mogli przez tyle lat wydawać łatki do gry (ostatnia była nie tak dawno temu)?  Wypowiedź tych dwóch panów o zagubieniu kodu źródłowego, po czym pracując na skrawkach tego co mają wydali podstawkę nie trzyma się kupy i można wsadzić pomiędzy bajki. Być może utracono bezpowrotnie jakieś fragmenty, ale nie ma rzeczy, których nie dałoby się odtworzyć ;) I tak, masz rację w drugiej części swojej wypowiedzi - po prostu nie opłaca się wydawać remastera tóż przed premierą D4, bo po jaką cholerę konkurować z sobą samym? :p

Usunięty
Gramowicz
05/01/2020 12:05

Ten zgubiiony kod to zwykła bajka.




Trwa Wczytywanie