Był potencjał? A może słusznie zarzucono prace nad projektem?
Był potencjał? A może słusznie zarzucono prace nad projektem?
Pracujące obecnie nad inspirowaną serią Portal pierwszoosobową grą logiczną studio LunchHouse Software w porozumieniu z Valve opracowało prezentację, która przybliża nam mechaniki skasowanego prequelu dla cyklu – F-STOP. Ekipa otrzymała od Valve kod stworzony na potrzeby skasowanego później projektu i zamierza udostępnić w sieci serię krótkich materiałów wideo, które wprowadzą nas w mechanizmy opracowane z myślą o F-STOP. Obecnie dostępny jest dopiero pierwszy epizod, który załączyliśmy poniżej, ale już niebawem powinny pojawić się kolejne.
F-STOP, czyli Portal Prequel miał być oczywiście pierwszoosobową grą logiczną, ale główne założenia rozgrywki mocno odbiegały od tych, które wprowadzono w samym Portal. Podczas zabawy mieliśmy korzystać z tzw. Aperure Camera, czyli aparatu fotograficznego, który umożliwiał przenoszenie sfotografowanych obiektów na fotografie, zmianę ich rozmiarów, a następnie wprowadzanie ich w zmodyfikowanej formie do rzeczywistości. Po kilkunastu miesiącach prac projekt jednak porzucono, a później na rynku pojawił się już Portal 2, w którym znalazły się jedynie drobne nawiązania do omawianego projektu.
Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl.