Przed kilkoma dniami wspominaliśmy o serii radykalnych działań, które podjęto w firmie Ubisoft po dotkliwej porażce najnowszej wysokobudżetowej gry studia – Ghost Recon Breakpoint. Zgodnie z informacjami przywołanymi przez serwis VGC, Ubisoft zrestrukturyzował dział odpowiedzialny za kierunek artystyczny gier, jedną z nich wyrzucił do kosza po trzech latach prac, a także po krótkiej przerwie powitał w szeregach firmy Maxime Belanda — doświadczonego dyrektora kreatywnego serii Splinter Cell. Doniesienia przekazane przez redakcję VGC potwierdza sam Beland w serwisie LinkedIn, zgodnie z którym zakończył współpracę z Epic Games w październiku minionego roku. Szykują się lepsze lata dla Sama Fishera? Miejmy nadzieję.
Poważne zmiany w dziale redakcyjnym i powrót długoletniego współpracownika wystarczą, by Sam Fisher miał godną przyszłość?
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!