GeForce NOW oficjalnie debiutuje na rynku z nową ofertą

LM
2020/02/05 13:25
5
0

Usługa strumieniowania gier Nvidii obsługuje około 1000 gier. GeForce NOW dostępne na PC, telewizorach, urządzeniach z systemem Android i konsolach Shield.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Nvidia dowiozła na rynek premierą wersję własnej usługi streamingowej GeForce NOW. Koniec bety to ta sama jakość i obsługa bogatej biblioteki około 1000 gier, ale nowe plany taryfowe. Te mają zachęcić użytkowników do sięgnięcia po dodatkowo płatną ofertę, kusząc priorytetowym dostępem i 90-dniowym okresem próbnym. Całość skierowana do użytkowników komputerów osobistych, urządzeń przenośnych z systemem Android i posiadaczy konsol Shield Nvidii. Już na wstępie za to możemy wyrzucić z grona zainteresowanych osoby korzystające limitowanego internetu mobilnego.GeForce NOW oficjalnie debiutuje na rynku z nową ofertą

Nowy plan taryfowy różnicuje dotychczasowych i nowych użytkowników na dwie grupy – darmowego dostępu i grupę premium. Pierwsza z nich może wciąż bezpłatnie ogrywać posiadane przez siebie gry, ale co godzinę zabawy utraci tymczasowo dostęp do usługi. Jednocześnie wszyscy, którzy nie chcą sięgnąć po portfel, muszą się liczyć z tym, że w razie konieczności ustąpią miejsca na serwerach dla abonentów premium.

Tych ostatnich czeka nieco więcej atrakcji – obok dłuższych sesji z grami, priorytetowego dostępu i wsparcia w nich dla technologii RTX mogą na wstępie skorzystać z bezpłatnego 90-dniowego okresu próbnego. Po tym czasie usługa będzie naliczać 25 złotych miesięcznie, ale niewykluczone, że ostateczna cena GeForce NOW zatrzyma się na równowartości około 10 dolarów.

Poza dedykowanymi wymaganiami sprzętowymi konieczne jest także zapewnienie łączności z internetem o odpowiedniej przepustowości. Dla zabawy w 720p i 60 FPS wymagane jest minimum 15 Mb/s, a dla zabawy w Full HD przy 60 FPS powinniście zarezerwować 25 Mb/s. Wracając do użytkowników limitowanego internetu – godzina zabawy z GeForce NOW pochłonie około 10 GB transferu danych.


GramTV przedstawia:

Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl

Komentarze
5
alex1112
Gramowicz
06/02/2020 17:23
Kijkowaty napisał:
alex1112 napisał:

3 szybkie pytania:

1. Kwesta łącza i tych 15/25 Mb/s tyczy się wysyłki czy pobierania pakietów?

2. Czy usługa wspiera mody ( w tym te poprawiające grafikę )? Czy tylko „gołe” tytuły?

3. Czy usługa jest wstanie wykorzystać monitory mogące wyświetlić więcej niż 60 FPS?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Na logikę: 1. Więcej potrzeba na pobieranie. Wysyłanie wielkie nie powinno być potrzebne.

2. Nie masz dostępu do plików gry, zatem nie możesz w nie ingerować. Nie ma modów, chyba, że będzie jakieś wbudowane wsparcie (które zapewne byłoby bardzo upośledzone).

3. Pewnie jest, czy umożliwi to nie wiem.

2. W takim razie cała usługa pozostaje na dzień dzisiejszy ciekawostką dla casuali. Większość gier mobilnych opartych na rywalizacji ma niskie wymagania i/lub bardzo opiera się na czasie reakcji. Mam poważne wątpliwości, czy ping nie skoczy mocno do góry. A większość wymagających sprzętowo solo gier AAA, jedzie na społeczności moderskiej.

Zapewne zmieni się to z premierą nowych konsol kiedy ustawienia ultra będą wymagały nowo złożonego kompa za kilkanaście tyś.

Kijkowaty
Gramowicz
05/02/2020 23:23
alex1112 napisał:

3 szybkie pytania:

1. Kwesta łącza i tych 15/25 Mb/s tyczy się wysyłki czy pobierania pakietów?

2. Czy usługa wspiera mody ( w tym te poprawiające grafikę )? Czy tylko „gołe” tytuły?

3. Czy usługa jest wstanie wykorzystać monitory mogące wyświetlić więcej niż 60 FPS?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Na logikę: 1. Więcej potrzeba na pobieranie. Wysyłanie wielkie nie powinno być potrzebne.

2. Nie masz dostępu do plików gry, zatem nie możesz w nie ingerować. Nie ma modów, chyba, że będzie jakieś wbudowane wsparcie (które zapewne byłoby bardzo upośledzone).

3. Pewnie jest, czy umożliwi to nie wiem.

alex1112
Gramowicz
05/02/2020 22:22

3 szybkie pytania:

1. Kwesta łącza i tych 15/25 Mb/s tyczy się wysyłki czy pobierania pakietów?

2. Czy usługa wspiera mody ( w tym te poprawiające grafikę )? Czy tylko „gołe” tytuły?

3. Czy usługa jest wstanie wykorzystać monitory mogące wyświetlić więcej niż 60 FPS?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.




Trwa Wczytywanie