T-Mobile oficjalnie zostało producentem inteligentnej bielizny Connected Underwear. Jest to równocześnie zwykły zestaw damsko-męskich majtek wyposażonych w specjalne chipy, a także kampania reklamowa, która ma na celu uświadomić ludziom pewien problem – tak przynajmniej głosi opis filmu prezentującego wynalazek, gdzie czytamy, że do uruchomienia kampanii skłoniły T-Mobile wyniki badania, które wskazują, że aż 55% Polaków w wieku 18-34 lata przyznało, że czuje ignorowanym przez partnera, który zbyt często korzysta ze smartfona. W dużym skrócie: różowa bielizna została wyposażona w kieszonki na chip, który następnie zostaje sparowany z dedykowaną aplikacją na smartfona. Kiedy więc partner nas wyraźnie ignoruje, a większym zainteresowaniem obdarza Facebooka, wystarczy po prostu założyć Connected Underwear, znaleźć się wystarczająco blisko drugiej połówki, a na jej telefonie pojawi się w tym momencie bardzo subtelne powiadomienie.
Tak, bardzo dobrze wiemy, jak to brzmi. Nie, to nie są żarty. T-Mobile naprawdę stworzyło bieliznę – oto Connected Underwear.