Dziennikarze serwisu Eurogamer przeprowadzili wywiad z Olesiem Sziszkowstowem, czyli dyrektorem ds. technologii w studio 4A Games. Głównym tematem rozmowy było wprawdzie przeniesienie gry Metro Redux na konsolę Nintendo Switch, jednak nie zabrakło wzmianki o technologii ray tracingu oraz kwestii przyszłościowych. Twórca przyznał, że cały zespół jest w pełni zaangażowany w rozwój technologii śledzenia promieni światła, zamierzając wykorzystać ją w swoich przyszłych projektach. Kiedy zapytano go wiedzę o obsłudze ray tracingu przez PS5 i Xboksa Series X, odpowiedział, że sporo eksperymentował i uzyskał naprawdę zadowalające wyniki – my jednak będziemy musieli poczekać, aby zobaczyć, co 4A Games zaimplementowało do swoich przyszłych projektów.
Twórcy są w pełni zaangażowani w rozwój technologii ray tracingu na sprzęcie nadchodzącej generacji.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!