Nawet 16-letni Need for Speed: Underground wygląda nieźle z efektami RTX. Zobacz wideo

LM
2020/02/24 11:25

Na pierwszy rzut oka Underground po liftingu wygląda dokładnie tak… jak go zapamiętałem. Dopiero porównanie obu wersji zabija nostalgiczne wspomnienia.

Nawet 16-letni Need for Speed: Underground wygląda nieźle z efektami RTX. Zobacz wideo

Wygląda na to, że wprowadzenie techniki śledzenia promieni może diametralnie odmienić oblicze gier wyścigowych. Graficzne fajerwerki RTX robią wrażenie, nawet jeśli są tylko imitowane, jednak nieco realniej wygląda już kwestia samej wydajności, której oszukać się nie da. Jeden z użytkowników serwisu YouTubie zaprezentował wydaną w 2003 roku grę Need for Speed Underground w wydaniu podrasowanym o szereg modyfikacji – twórca najpierw skorzystał z dostępnej już od kilku lat modyfikacji Redux, a następnie dorzucił do niej pomniejsze efekty imitujące śledzenie promieni. Efekt?

Zachwycający, chociaż jak przyznaje Stre1itzia, po wrzuceniu dodatkowych efektów RT na stosunkowo wymagający Redux wydajność gry spadła trzykrotnie. Nie da się tego jednoznacznie wskazać na załączonym do wiadomości materiale, ale muszę się przyznać, że po jego uruchomieniu w pierwszej chwili pomyślałem, że tak właśnie wyglądał tytuł, przy którym spędziłem dziesiątki godzin. Nostalgia mocno potrafi zakłamać rzeczywistość, ale wystarczyło porównanie pomiędzy wersjami z Redux i przed instalacją moda, by zniknęły wszelkie złudzenia. Kto chętny na Need for Speed Underground z RTX?

Need for Speed Underground zadebiutowało w 2003 roku na PC, PlayStation 2, Xbox, Nintendo GameCube oraz Game Boy Advance.


GramTV przedstawia:

Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl

Komentarze
11
diabol_16
Gramowicz
26/02/2020 12:50

Nikt tu nie pisze że technologia jest do tyłka tylko że w grze wygląda to słabo. Wyjdą nowe karty z ulepszeniem tej technologi i będzie git do tego nowe konole mają mieć ten bajer. Narazie to marketingowy bełkot i delikatny pokaz co moze być kiedyś. Czym ładniejsze i lepsze gry tym dla Nas graczy lepiej. Chwile zajmie zanim technologia się przyjmie i bedzie w każdej grze, na ten moment to ciekawostka.

Ale nikt nie jest tu kretynem żeby rzucać się na drogie karty bo taka moda, ja juz wyrosłem z kupowania karty co poł roku. Ja tam siedze na lapku z 1070 i mam kilka konsol także jako gracz daję radę i dobrze mi z tym.

DJQuicksilver
Gramowicz
25/02/2020 20:29

Technologia T&L tez debiutowala kiedys (1999) wiec i geforce 256 mial problemy z jej dzialaniem. A dzisiaj to podstawa cieniowania i oswietlenia. Ludzie nikt wam nie kaze kupowac grajcie sobie na zimniakach czy co tam macie postepu nie zatrzymacie. Pamietam jak o akceleratoracj 3D mowiono fanaberia a 5 lat pozniej nvidia rozjebala swiat swoja riva TnT i jakos wszyscy kupowali i grali. wiec wy tez bedziecie kupowac tak czy inaczej.

diabol_16
Gramowicz
25/02/2020 17:37
Kondiq napisał: Przygodę z grami zaczynałem od Pegasusa, a pierwszy komputer miałem dobre 20 lat temu i z pewnością mam większe prawo nazwać się doświadczonym graczem niż taki DJQuicksilver, który mierzy wielkość swojego e-interesu przy pomocy ceny swojego sprzętu do gier :)

Ależ to pieknie zostało napisane :)

Że gra wyglada słabo i wygląda jakby chodziła w 20 klatkach to mam sie podniecać że to są super efekty na super drogiej karcie? Gram pewnie więcej niz Ty masz lat :P i tak wolę choćby grać na PS2 w undergrounda niz w taką "wypasioną" wersję na przereklamowanej karcie.




Trwa Wczytywanie