Jak donoszą najnowsze raporty, które właśnie dosłownie zalały internet (podajemy za serwisem The Verge, ale informacje na ten temat znajdziecie również na stronach Daily Mail, CNET czy Engadget) – firma Google zabrała się za tworzenie usługi Shorts do aplikacji YouTube, która ma być konkurencją dla niezwykle popularnego dziś TikToka. Głównym jego założeniem jest tworzenie bardzo krótkich filmików z podkładem muzycznym w tle, które następnie w miażdżącej większości przypadków albo stają się trendem, albo memem, albo… No, wiecie, o co chodzi. A jeśli ktoś z Was pamięta jeszcze popularnego niegdyś Vine’a, to najprościej stwierdzić, że społeczność TikToka w dużej mierze potraktowała aplikację właśnie jak Vine’a, zajmując się głównie tworzeniem memów. Tak czy siak, główny haczyk tkwi w tym, że obecnie TikTok cieszy się ogromną popularnością, a w ciągu dwóch ostatnich lat zaliczył jej wzrost na poziomie aż 125 procent. Nic więc dziwnego, że Google postanowiło też spróbować.
Według najnowszych doniesień rozpoczęto już pracę nad Shorts – usługą od firmy Google, która ma być rywalem dla popularnego TikToka.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!