Niektórzy twórcy rezygnują z części zawartości dla swoich gier, aby uniknąć opóźnień

Wincenty Wawrzyniak
2020/04/24 20:00
5
0

Jason Schreier w swoim nowym raporcie przygląda się temu, jaki wpływ na obecną sytuację w branży ma pandemia koronawirusa i, tym samym, praca zdalna.

Niektórzy deweloperzy zdecydowali się wyciąć część zawartości dla swoich gier, którą przewidywali w pierwotnych planach – to wszystko dlatego, aby uniknąć opóźnień. Tak donosi serwis Video Games Chronicle, powołując się na magazyn The New York Times, a dokładniej na artykuł Jasona Schreiera, jednego z najbardziej wpływowych i najlepiej doinformowanych dziennikarzy w branży. Schreier zauważył, że niektóre gry pokroju AAA mające pojawić się w drugiej połowie roku na rynku, mogą pojawić się w okrojonym wydaniu, ponieważ deweloperzy usuwają poziomy, rezygnują z niektórych funkcji czy rozwiązań, aby uporać się z ograniczeniami czasowymi i wypuścić produkcję do sprzedaży w terminie.Niektórzy twórcy rezygnują z części zawartości dla swoich gier, aby uniknąć opóźnieńW rozmowie pojawiła się dwójka anonimowych deweloperów, którzy przyznali, że zdecydowali się ograniczyć skalę gier, aniżeli opóźniać ich debiuty. Co więcej, sporo zespołów najzwyczajniej w świecie nie radzi sobie z pracą zdalną wystarczająco dobrze, aby zapewnić taką samą wydajność, co w przypadku pracy stacjonarnej. Przez to zmianom ulegają wszelkie harmonogramy projektów. Choć nigdzie w rozmowie nie padają tytuły, tak możemy się domyślić, że ofiarami są chociażby The Last of Us: Part II, Cyberpunk 2077 czy Marvel’s Avengers. Przed studiami stoi bardzo wymagające i poważne zadanie, które ostatecznie dla niektórych okazuje się być zbyt trudne.

GramTV przedstawia:

Komentarze
5
Gregario
Gramowicz
25/04/2020 05:34

Najwyraźniej w niektórych firmach ta epidemia trwa już od kilku lat, ponieważ już od dawna można zaobserwować u nich proces "ograniczania skali gier" ;]

koNraDM4
Gramowicz
25/04/2020 00:51
Kafar napisał:

Wątpie by te wymienione w domyśle gry miały być ofiarami wycinek. To są tytuły które były blisko premiery i zazwyczaj ZAWSZE są 2-3 miesięczne opoznienia. Gry w tym stanie są już zazwyczaj gotowe i niczego się z nich nie wywala, chyba że błędy.

Myślę, że nawet jakby wyrzucili z tych tytułów część zawartości to i tak w przypadku np. CDPR dadzą je w postaci darmowej zawartości jak przy W3.

fenr1r
Gramowicz
25/04/2020 00:48

Jasne, to jest totalna bzdura. Pandemia jest tylko wymówką.

Wytną content a później będa sprzedawać jako DLC.




Trwa Wczytywanie