Niebawem zobaczymy pierwsze zapisy rozgrywki bezpośrednio z konsol nowej generacji. Tymczasem kreacje środowisk 3D na Unreal Engine 4 przekonują, że jest na co czekać.
Niebawem zobaczymy pierwsze zapisy rozgrywki bezpośrednio z konsol nowej generacji. Tymczasem kreacje środowisk 3D na Unreal Engine 4 przekonują, że jest na co czekać.
Niesamowite. Jedno słowo wystarczy, by trafnie opisać najnowsze kreacje środowisk 3D, które na silniku graficznym Unreal Engine 4 przygotowało amerykańskie Dekogon Studios. Wciąż brakuje tu kilku szlifów dla jeszcze lepszego fotorealizmu, a zaprezentowane na grafikach obiekty charakteryzują się dużo większym rozmyciem, niż to, jakie serwuje nam światło słoneczne. Ostatecznie efekty zdumiewają i nakręcają entuzjazm nie tylko wobec nadchodzących konsol nowej generacji, ale też przeskoku, który zaobserwujemy także w grach na PC.
Rzućcie okiem na załączone do wiadomości grafiki i koniecznie dajcie znać, co o nich sądzicie. Tymczasem przypominamy, że prezentacja zapisów rozgrywki z Xbox Series X odbędzie się już 7 maja. Czekamy, czekamy.