Ubisoft wysłuchał krytyki graczy. Assassin’s Creed Valhalla nie będzie tak wielkie, jak Odyssey

LM
2020/05/08 05:01
2
0

Wygląda na to, że w średniowieczna wyprawa do Valhalli nie będzie niekończącą się odyseją bez celu. Nowe Assassin’s Creed jeszcze w tym roku na PC oraz konsolach obecnej i nowej generacji.

Nie ukrywam, że jednym z aspektów wydanej w 2018 roku gry Assassin’s Creed Odyssey, które skutecznie odwodzą mnie od zakupu, jest ogromny, otwarty świat pełen rozmaitych aktywności. Chociaż brzmi to niewiarygodnie dla wszystkich, którzy przeliczają cenę tytułu na godziny rozgrywki, to wygląda na to, że nie wszystkim fanom marki przypadł do gustu rozmiar Odysei. Wielki świat wypełniony powtarzalną zawartością? Oby nie, a wypowiedź jednego z przedstawicieli firmy daje nadzieję na mniejszy, zwarty i lepiej poukładany świat w Assassin’s Creed Valhalla.

Ubisoft wysłuchał krytyki graczy. Assassin’s Creed Valhalla nie będzie tak wielkie, jak Odyssey

Assassin’s Creed Valhalla – rozmiar świata gry

Odpowiedzialny za komunikację z graczami Malek Teffaha ujawnił za pośrednictwem Twittera, że Assassin’s Creed Valhalla nie będzie największą odsłoną serii. Nie zdradził przy tym niczego więcej, ale niedawne deklaracje Ubisoftu o nowym podejściu do narracji w grze dają nadzieję na większy stosunek „mięsa” do generycznej zawartości. Pozostaje mieć nadzieję, że twórcy wywiążą się ze składanych graczom obietnic, a zmierzająca na rynek Valhalla spełni oczekiwania fanów.

GramTV przedstawia:

Jeśli jeszcze nie mieliście okazji, to rzućcie okiem na opublikowany wczoraj zwiastun tytułu, a zainteresowanych konkretami dotyczącymi fabuły, mechanik i systemów RPG odsyłamy pod ten adres. Assassin’s Creed Valhalla zadebiutuje jeszcze przed końcem tego roku na PC, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5 i Xbox Series X.

Assassin’s Creed Valhalla – rozmiar świata gry, Ubisoft wysłuchał krytyki graczy. Assassin’s Creed Valhalla nie będzie tak wielkie, jak Odyssey

Komentarze
2
Headbangerr
Gramowicz
08/05/2020 11:07

"Gra będzie mniejsza, niż poprzednie części"

Acha, rozumiem. Czyli zamiast wykonywać questa "Przedostań się do obozu, zabij dowódcę, zbierz skarby" jakieś 1000 razy, tym razem zrobimy to jedynie 100 razy.

dariuszp
Gramowicz
08/05/2020 10:20

Co to za bzdury? Ludzie nie narzekali na wielkość poprzedniej odsłony serii. Narzekali na grind, to że gra była nudna, niedopracowana. To że dialogi były słabe. "Romanse" śmieszne.