Sposób, w jaki gracze postanowią ukończyć Ghost of Tsushima, nie wpłynie na opowiadaną historię. Twórcy nie zmuszą graczy do wyboru pomiędzy skrytobójcą a honorowym samurajem.
Ledwie kilka dni temu doszło do pełnoprawnej prezentacji gry Ghost of Tsushima, w której trakcie twórcy zaprezentowali podstawowe elementy gry, takie jak eksplorację, walkę, personalizację postaci, a także tryb fotograficzny. Ponadto w sklepie PlayStation Store na karcie produktu gry, znalazła się też informacja o jej rozmiarze. Natomiast wczoraj dyrektor kreatywny w Sucker Punch, Jason Connell, w rozmowie z serwisem VG24/7 ujawnił kolejne szczegóły najnowszego dzieła twórców serii Infamous.
GramTV przedstawia:
Connell podkreślił, że gracze będą mieli pełną dowolność w wyborze stylu gry. Deweloperzy nie chcą w żaden sposób ograniczać użytkowników, dlatego też w trakcie zabawy bez najmniejszego problemu sami zdecydujemy, czy chcemy podejść do danego starcia po cichu, czy też stanąć z oponentami do honorowej walki twarzą w twarz. Przedstawiciel Sucker Punch poinformował również, że nic nie stoi na przeszkodzie, by gracze mieszali styl Ducha oraz Samuraja, dzięki czemu sztuczki tego pierwszego, będą mogły zostać wykorzystane również w otwartym konflikcie.
W rozmowie deweloper zapewnił również, że wybrany styl gry nie będzie miał wpływu na narrację. Connell podkreślił, że w Ghost of Tsushima to właśnie fabuła jest najważniejszym elementem. Twórcy będą starali się pokazać transformację honorowego samuraja, a także jego poświęcenie w trakcie przemiany w podstępnego skrytobójcę.
Ghost of Tsushima jest tytułem ekskluzywnym dla konsoli PlayStation 4. Premiera gry już 17 lipca tego roku.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.