Kolejna wizja Diablo na silniku Unreal, tym razem bliższa korzeniom serii, ale niestety zarezerwowana wyłącznie dla autorskiego portfolio.
Wygląda na to, że nawet po niemal 20 latach od rynkowego debiutu Diablo 2 wciąż nie przestaje inspirować graczy. Jeden z użytkowników serwisu YouTube – Upside Down – podzielił się z nami nagraniem autorskiego projektu na Unreal Engine 4, w którego ramach odtworzył na silniku Epica Fortecę Pandemonium i pobliskie lokacje z hitu Blizzarda.
Poziom odwzorowano całkiem starannie, ale znacznie gorzej wypada wydajność buildu, nie mówiąc już o wizerunku protagonisty, który jest bardzo „umowny”. Twórca obiecuje, że w czerwcu opublikuje finalną wersję projektu, ale trzeba tu podkreślić fakt, iż ten nie będzie przeznaczony dla masowego odbiorcy. Upside Down zamierza jedynie wzbogacić nim swoje autorskie portfolio.
GramTV przedstawia:
To nie pierwszy projekt Diablo 2 na silniku Unreal Engine 4, który widzimy w ostatnim czasie. Nie tak dawno wspominaliśmy o Dokach Kurast na silniku graficznym Epic. Te jednak przygotowano ze wsparciem dla zabawy w perspektywie TPP. Jak oceniacie Fortecę Pandemonium na silniku Unreal?
Przy okazji warto wspomnieć, że wedle niedawnych pogłosek, jeszcze w tym roku na PC i konsole może pojawić się Diablo 2 Resurrected Blizzarda.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!