Niemal 7-minutowa prezentacja produkcji GSC Game World na silniku graficznym od Epic Games. Warto czekać?
Jeśli na bieżąco śledziliście niedawne komunikaty bezpośrednio ze studia GSC Game World, to zapewne doskonale wiecie, iż na potrzeby nadchodzącej gry STALKER 2 ekipa skorzystała z technologii Unreal 4. Równocześnie modder Ivan Sorce pokusił się o przygotowanie fanowskiego remke’u wydanego w 2007 roku STALKER: Shadow of Chernobyl właśnie na silniku graficznym od Epic Games.
Na załączonym do wiadomości materiale możecie zobaczyć obszerną prezentację świata gry wykreowanego na Unreal Engine 4. Całość wygląda nieźle, ale warto pamiętać, że jest to projekt realizowany przez pojedynczą osobę, jeszcze na stosunkowo wczesnym etapie rozwoju. Na tę chwilę nie wiemy, jak daleko idące usprawnienia Ivan Sorce planuje względem pierwowzoru, ani też, kiedy przyjdzie nam zagrać choćby w jego wersję demo.
GramTV przedstawia:
STALKER: Shadow of Chernobyl zadebiutowało w 2007 roku wyłącznie na PC. Ekipa z GSC Game World od dłuższego czasu pracuje już nad czwartą odsłoną cyklu, która trafi na rynek jako STALKER 2. Niestety o samej grze nie wiemy jeszcze zbyt wiele, dostaliśmy zaledwie pojedynczego screena.
Zanim w sieci pojawi się grywalna wersja remake’u na Unreal Engine 4, wszystkich wybierających się do Zony odsyłamy pod ten adres, gdzie znajdą wszystko, co niezbędne do zabawy z modyfikacją STALKER Shadow of Chernobyl Remaster.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!