Trzeci i zarazem ostatni dzień imprezy Guerrilla Collective dobiegł końca, więc po raz kolejny czas na podsumowanie wszystkich informacji.
Zanim przejdziemy do podsumowywania ostatniego dnia imprezy Guerrilla Collective, przypomnimy, że w każdej chwili możecie nadrobić zaległości (jeżeli oczywiście je macie!) i przejrzeć nasze zestawienia informacji z pierwszego oraz drugiego dnia wydarzenia. Jeśli natomiast chcielibyście odświeżyć sobie nieco wcześniejsze prezentacje, na przykład z serii IGN Expo, zebraliśmy wszystkie niezbędne informacje z każdego dnia: pierwszego, drugiego oraz trzeciego. (Podsumowanie czwartego dnia będzie się niedługo pisało!) Wcześniej oglądaliśmy jeszcze PS5: The Future of Gaming (podsumowanie tutaj!), a jakby Wam było mało, to prócz Guerrilla Collective odbyło się również PC Gaming Show oraz Future Games Show. Ale do brzegu – oto, co zobaczyliśmy podczas trzeciego dnia Guerrilla Collective.
Iron Harvest – nowy zwiastun i gameplay
(Jeśli wolicie przeczytać osobną wiadomość, zapraszamy pod ten adres.) Zwiastun nadchodzącego dzieła studia KING Art Games pojawił się w sieci wprawdzie przed samą konferencją, jednak w trakcie wydarzenia zobaczyliśmy go ponownie. Wówczas dowiedzieliśmy się również, że na platformie Steam została udostępniona wersja demonstracyjna Iron Harvest w ramach letniej edycji Steam Game Festival, który startuje 16 czerwca. Jak jednak wspomnieliśmy w newsie, podczas konferencji mogliśmy przyjrzeć się bliżej grze – łącznie otrzymaliśmy piętnaście minut rozgrywki. Zobaczyliśmy parę lokacji, przeżyliśmy kilka pojedynków, a wszystkiemu towarzyszył komentarz jednego z deweloperów. Przypomnijmy, że Iron Harvest zadebiutuje 1 września bieżącego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
West of Dead – oby zapowiadała się tak świetnie, jak wygląda
W listopadzie ubiegłego roku deweloperzy ze studia Upstream Arcade zapowiedzieli West of Dead, czyli izometryczną strzelankę typu twin-stick (kamera nad głową bohatera, głównymi atrakcjami jest zwiedzanie kolejnych lokacji i eliminowanie przeciwników). Podczas konferencji Guerrilla Collective mieliśmy okazję przyjrzeć się produkcji w akcji na ponad dwunastominutowym materiale z rozgrywki. Trzeba przyznać jedno – wygląda to naprawdę świetnie. Jeśli zaś chodzi o historię, akcja rozgrywa się w miasteczku o dość niecodziennej nazwie – Czyściec, w stanie Wyoming, w roku 1888. Wcielamy się w nieboszczyka Williama Masona, który w głowie ma tylko jedno – obraz człowieka w czerni.
Say No! More – gra o… mówieniu nie
Pierwszym prawdziwym indykiem podczas ostatniego dnia Guerrilla Collective okazało się Say No! More. Chociaż pierwszy zwiastun będący równocześnie zapowiedzią produkcji pojawił się w sieci jeszcze w listopadzie ubiegłego roku, tak na pewno wielu z graczy tytuł po prostu umknął. Właściwie nic dziwnego, bowiem mowa tutaj o niewielkim, dość skromnym projekcie, którego głównym zadaniem jest po prostu dostarczyć odbiorcom najzwyczajniejszej w świecie frajdy. O co w grze chodzi? Prosta sprawa – chodzi o mówienie nie, odmawianie absolutnie wszystkiemu i wszystkim, broniąc się przed wyzyskującymi nas współpracownikami czy znajomymi. Jakby więc ktoś potrzebował się w niecodzienny sposób wyżyć, bo ma dość – Say No! More nada się idealnie. Poniżej możecie obejrzeć zwiastun i gameplay.
Boyfriend Dungeon – niby potwory, ale jednak randki
A teraz prezentujemy prawdziwą hybrydę gatunkową, Boyfriend Dungeon. Wiemy, jak to brzmi i jest dokładnie tym, co głosi tytuł – w produkcji studia Kitfox Games wcielamy się w bohatera przemierzającego proceduralnie generowane lochy pełne najróżniejszych przeciwników oraz pułapek, aby na końcu każdego takiego lochu otrzymać broń. Nie jest to jednak zwykła broń, bowiem ostatecznie może się okazać… kandydatem na naszą drugą połówkę. Owszem, dobrze przeczytaliście – każdy element arsenału jest tutaj po prostu zaczarowaną osobą, z którą po opuszczeniu lochów możemy romansować. Trzeba przyznać jedno: pomysł naprawdę oryginalny. (Poniżej zamieściliśmy materiał, który mogliśmy zobaczyć podczas innej konferencji, a ten z ostatniego dnia Guerrilla Collective możecie – na ten moment – znaleźć jedynie pod tym adresem.)
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!