Night City Wire: mamy nowy gameplay z Cyberpunka 2077!

Wincenty Wawrzyniak
2020/06/25 18:40
3
2

Ostatnim elementem dzisiejszego Night City Wire jest gameplay z gry Cyberpunk 2077 – zobaczcie koniecznie!

Widzieliśmy już nowy zwiastun Cyberpunka 2077, otrzymaliśmy również oficjalną zapowiedź specjalnego anime osadzonego w uniwersum gry, a teraz nadszedł czas na deser, czyli świeży gameplay z produkcji polskiego studia CD Projekt RED. Poniżej znajdziecie nagranie oraz szczegóły. Przypomnijmy, że Cyberpunk 2077 zadebiutuje już 19 listopada bieżącego roku na komputerach osobistych, konsolach obecnej generacji PlayStation 4 i Xbox One, a także na PlayStation 5 i Xbox Series X.

Powyższy gameplay skoncentrował się na zaprezentowaniu Braindance – technologii, która pozwala przeżyć czyjeś wspomnienia oraz doświadczenia, a przy okazji odkryć wszystko to, czego dana osoba najzwyczajniej w świecie nie zauważyła. Gracz został przeprowadzony przez podstawy działania systemu. Wszystko wskazuje na to, że mamy do czynienia z czymś na kształt rozwiązywania zagadek, szukania konkretnych elementów czy wyłapywania ważnych informacji w trakcie rozmów, aby następnie wykorzystać to na własną korzyść. W trybie analizy będziemy przełączać się pomiędzy warstwami, poznając kolejne szczegóły otoczenia i sytuacji.

GramTV przedstawia:

Night City Wire: mamy nowy gameplay z Cyberpunka 2077!

Komentarze
3
garfieldgarfield
Gramowicz
29/06/2020 10:07

Słabo!! :/

wolff01
Gramowicz
28/06/2020 23:49
Kafar napisał:

Ja lubię mechaniki typu Braindance, ale czy tylko dla mnie (może to wina prezentacji) to wyglądało tak nudno?

Szczerze mówiąc to chyba pierwsza prezentacja która "nie wyszła" Redom. Nie no gameplay spoko wiadomo, ale wydaje mi się że poziom hype-u był b. wysoki, a oni pokazali coś co było i nudnawe i w gruncie rzeczy mało nowatorskie.

Na szczęście w necie można znaleźć o wiele dłuższe fragmenty rozgrywki z tego co pokazali w trailerze i wygląda zacnie. To co mnie uderza w grze to ta ilość detali zarówno na ulicach jak i na postaciach oraz to jak świetnie zbudowane są te mroczne zaułki i kluby po których można łazić. No i może taka pierdoła ale jak widać miasto z góry to nie mamy płaskich tekstur na budynkach tylko atrapy pomieszczeń. Nadaje to dużej głębi i przestrzenności miastu. Zdajsie że lekko pobiją poziom detali z Wieśka 3. 

Kafar
Gramowicz
26/06/2020 10:40

Ja lubię mechaniki typu Braindance, ale czy tylko dla mnie (może to wina prezentacji) to wyglądało tak nudno?




Trwa Wczytywanie