God of War i Mervel’s Spider-Man zostali zdetronizowani. Zamieszanie wokół gry się opłaciło?
God of War i Mervel’s Spider-Man zostali zdetronizowani. Zamieszanie wokół gry się opłaciło?
Nieważne jak mówią, byle mówili. Te słowa stanowią idealne odzwierciedlenie wyników komercyjnych, jakie w ciągu trzech dni po premierze wykręciło powszechnie krytykowane The Last of Us Part 2. Zgodnie z informacjami podanymi przez Sony tylko w 3 dni po nową grę studia Naughty Dog sięgnęły ponad 4 miliony graczy.
Do tej pory najszybciej sprzedającą się grą na wyłączność PlayStation 4 było Marvel’s Spider-Man, które z wynikiem 3.3 miliona kopii zepchnęło z piedestału chwalące się 3.1 sprzedanych egzemplarzy God of War. Oczywiście przywołane wyniki odnoszą się jedynie do zainteresowania w ciągu trzech dni od premiery.
Za zainteresowanie grą podziękował Neil Druckmann z Naughty Dog, który przyznał, że studio zabrało się za trudną tematykę, a sama gra jest wymagająca na wiele sposobów. Zdradził, że przyjemnie jest patrzeć, jak poruszane w grze wątki są powszechnie podnoszone w dyskusjach, a gra mocno zapadła fanom w pamięć.
To jak, kto dorzucił się do tych 4 milionów?