Cyberpunk 2077 okrojony o prezentowaną wcześniej funkcję

LM
2020/07/01 09:51
6
0

Z finalnej wersji gry wyleciało bieganie po ścianach związane z ostrzem modliszkowym, które widzieliśmy na wczesnym gameplayu Cyberpunk 2077.

W ostatnich dniach mogliśmy słyszeć wiele deklaracji związanych z zawartością premierowej wersji gry Cyberpunk 2077. Pora ogłosić, czego w niej nie będzie. Okazuje się w toku procesu deweloperskiego gry, CD Projekt RED zrezygnował z zaprezentowanego wcześniej biegania po ścianach.Cyberpunk 2077 okrojony o prezentowaną wcześniej funkcję

Jedna z ciekawszych funkcji ostrzy modliszkowych została zaprezentowana jeszcze na gameplayu w 2018 roku, ale od tamtego czasu twórcy o niej nie wspominali. Teraz w rozmowie z redakcją serwisu GameReactor projektant poziomów, Max Pears, ujawnił, że z uwagi na decyzje projektowe usunięto możliwość przemieszczania się po ścianach. Ostatecznie wspomniana modyfikacja pozostanie do naszej dyspozycji, ale zapewne jej użyteczność ograniczy się do pozbawiania kończyn przeciwników.

Prezentację zawieszania się na ścianach możecie zobaczyć w okolicach 43 minuty załączonego poniżej materiału. Konieczny kompromis, a może uronicie łzę nad wyciętą wcześniej funkcją?

GramTV przedstawia:

RPG Cyberpunk 2077 ukaże się 19 listopada na PC i konsolach.

Komentarze
6
alex1112
Gramowicz
01/07/2020 17:13

Efekty stylu pracy (czy raczej polityki kadrowej i zarządzania projektem ) w CDPR. Tajemnicą Poliszynela jest, jak tam pod tym względem to wygląda. Rotacja zatrudnienia gigantyczna (nawet jak na tą branże).

Po co próbowali wsadzić przemieszczani wertykalne, jeśli niezamierzani całej mapy pod to projektować? Albo projektowali pod to mapę, ale coś nie pykło.

To, że wywalili robota, to po prostu abominacja rozwoju gry i systemu zarządzania.  Przecież to miał być jeden ze sposobów przechodzenia gry / buildu postaci. Dużą część prezentacji z 2018r temu poświęcili.

Skomentować to można tylko w jeden sposób: XD

 

Powoli wychodzi dlaczego robią tą grę już od 8 lat. Przypominam,że pierwszy zwiastun jest ze stycznia 2013r. I już wtedy informowano, że prace trwają (od jakiegoś czasu), bo specjaliści którzy wykonali już swoją robotę przy Wieśku zostali przerzuceni do tego projektu. Są przecieki, że potem na gwałt trzeba było ludzi znowu do Wieśka przerzucać, bo system walki nie wypalił i trzeba było okrajać. Co spowodowało, że system rozwoju postaci się posypał i musieli (na kolanie) pisać go  od początku. Przecieki zresztą znajdujące potwierdzenie w zapowiedziach jak system walki miał wyglądać, oraz w finalnej wersji (mocno średniawego) systemu rozwoju postaci.

 

Do tego nie za ciekawy system jazdy (widać że prędkość została ograniczona doczytywaniem się mapy ), czy wyglądające strasznie toporne strzelanie. Trzeba będzie szortować akcje tej spółki na premierę.

wolff01
Gramowicz
01/07/2020 14:24
Sanders-sama napisał:

Oprócz tego wyleciał spider robocik jako towarzysz i kilka innych rzeczy.

Ej, no to jest kapa akurat. Pewnie się okaże że cała ta misja wyleciała. Niestety CDProjekt miewa takie wpadki że coś obiecują a później się wycofują np. downgrade Wieśka 3. Ja wiem że inni też tak robią, ale Redzi akurat wciąż mają bardzo duże zaufanie graczy więc lepiej niech go nadużywają, bo gracze bardzo nie lubią wycinania funkcji...

Sanders-sama
Gramowicz
01/07/2020 13:25

Oprócz tego wyleciał spider robocik jako towarzysz i kilka innych rzeczy.

Póki co to co chwilę coś wycinają i przesuwają. Mój hajp na tą grę już opadł totalnie.




Trwa Wczytywanie