Jak donosi serwis PCGamesN, w niedawnym wywiadzie udzielonym dziennikarzom IGN przez dyrektora kreatywnego Star Wars: Squadrons, Iana S. Fraziera, pojawiła się wzmianka o trybie hardcore, który będzie przeznaczony dla miłośników wyzwań. Choć rozmowa dotyczyła przede wszystkim możliwości dostosowania interfejsu użytkownika do swoich osobistych preferencji, Frazier postanowił zdradzić co nieco na temat wspomnianego trybu. Ten całkowicie pozbawi nas licznych elementów UI, których celem jest przede wszystkim pomoc w odnajdywaniu się w przestrzeni kosmicznej.
Fakt, że będziemy wówczas musieli posiłkować się jedynie danymi z odczytów z kokpitu brzmi całkiem interesująco i myślę, że gracze z zamiłowaniem do wysokiego poziomu trudności oraz wysoko postawionej poprzeczki powinni się w tym odnaleźć. Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Star Wars: Squadrons zadebiutuje 2 października 2020 roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!