Studio Spiders zabierze nas tym razem do rewolucyjnego Paryża, gdzie zmierzymy się z armią maszyn należącą do króla Ludwika XVI. Brzmi intrygująco, prawda?
Studio Spiders na pewno dobrze znane jest wszystkim fanom gatunku cRPG. Deweloperzy mają na swoim koncie takie produkcje jak Bound by Flame, Technomancer czy ubiegłoroczne GreedFall. Ostatni z wymienionych tytułów spotkał się z ciepłym przyjęciem zarówno ze strony graczy, jak i recenzentów. Francuski zespół postanowił po raz kolejny przygotować autorskie uniwersum, które od samego początku intryguje gracza. SteelRising, bo taki tytuł nosi najnowszy projekt „Pająków”, zabierze nas do Paryża z czasów wielkiej rewolucji, gdzie zmierzymy się z armią ogromnych robotów dowodzonych przez Ludwika XVI. Gra zmierza na komputery osobiste, a także konsole nowej generacji. Data premiery nie jest znana.
GramTV przedstawia:
Podczas rozgrywki wcielimy się Aegis, żeńskiego robota, który stawia opór królowi i służy Marii Antoninie Austriaczce. Głównym celem protagonistki jest odnalezienie swojego stwórcy oraz zakończenie walk pomiędzy ludźmi i maszynami Ludwika XVI. SteelRising ma stawiać na eksplorację. Podczas zwiedzania Paryża nie zabraknie kultowych dla tego miasta budowli. Twórcy obiecują również efektowny system walki. Deweloperzy przygotowali siedem klas broni. W grze pojawi się m.in. lekki i ciężki oręż, a także karabiny dalekiego zasięgu. SteelRising zaoferuje też szereg misji pobocznych, które pozwolą protagonistce zdobyć unikalny sprzęt.
Choć poprzednie produkcje studia Spiders trudno nazwać hitami, to trzeba przyznać, że francuski deweloper potrafi tworzyć ciekawe i intrygujące światy, w których nie brakuje angażujących historii. Niestety opisywanym produkcjom często brakuje tzw. ostatnich szlifów. Przy premierze GreedFall krytyka skupiała się głównie na braku różnorodności, a także na wybranych mechanikach rozgrywki. Mamy nadzieję, że studio Spiders wyciągnęło wnioski i SteelRising będzie tytułem, obok którego żaden fan cRPG nie powinien przejść obojętnie.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Z ich produkcjami, które śledzę od czasów Mars: War Logs jest ten problem, że do przodu idzie grafika, fizyka, dźwięk ale mechaniki, a szczególnie walka zdają się rozwijać bardzo powoli z gry na grę bądź wcale, a mi osobiście nie leży ten system walki choć widziałem, że przy GreedFall posunęli się już nieźle z tym do przodu, a szczególnie w animacjach i zastanawiam się nad kupnem ale dopiero na przecenie.