Do premiery Ghost of Tsushima równy tydzień. Do sieci cyklicznie trafiają kolejne informacje i materiały, dotyczące najnowszego dzieła studia Sucker Punch. Kilka dni temu opublikowano niezwykle klimatyczne wideo, które otrzymało tytuł „Nadciąga burza”. Wcześniej deweloperzy zaprezentowali złożony system walki, a także poinformowali, że ukończenie gry zajmie co najmniej 30 godzin. Tym razem twórcy postanowili skupić się na świecie gry i podkreślić jego różnorodność.
Joanna Wang, kierowniczka środowiska gry Ghost of Tsushima, wyjaśniła, że zaprezentowana przez deweloperów Tsushima nie ma na celu dokładnego odwzorowania rzeczywistości. Przedstawicielka Sucker Punch poinformowała, że twórcy uchwycili w grze istotne elementy wyspy, ale w produkcji nie zabraknie rzeczy inspirowanych kontynentalną Japonią.
Wang postanowiła również podkreślić różnorodność wyspy. Tsushima składa się z trzech regionów, w których znajduje się aż czterdzieści biomów. Niektóre z nich zostały zaprezentowane na nowych zrzutach ekranu. W grze nie zabraknie bujnych lasów, podmokłych terenów bagiennych, a także mroźnych górskich krajobrazów. Deweloperzy chcieli stworzyć autentyczny, wiarygodny i bogaty świat, który jest pełen niespodzianek, co ma zachęcić graczy do jego odkrywania.
Wyspa Tsushima jest również niezwykle dynamiczna. Wang mówi, że na horyzoncie niejednokrotnie zobaczymy nadciągającą burzę. Podczas zwiedzania ciekawych lokacji nie raz złapie nas niespodziewany deszcz. Będziemy zakradać się nocą do mongolskiego obozu, a już po chwili podziwiać malowniczy wschód słońca.
Przedstawicielka Sucker Punch podkreśla, że poznawanie świata gry i jego dokładna eksploracja jest kluczowym elementem gry. Deweloperzy potraktowali środowisko jak żywą postać, która oddycha, porusza się, ma swoją osobowość i przede wszystkim jest urocza.
Ghost of Tsushima jest tytułem ekskluzywnym dla konsoli PlayStation 4. Pierwsze recenzje gry trafią do sieci 14 lipca o godzinie 16:00. W ten dzień poznacie również naszą opinię na temat najnowszego dzieła studia Sucker Punch.