Ghost of Tsushima: twórcy lubią krytykę i obiecują wyciągnąć z niej wnioski

Wincenty Wawrzyniak
2020/07/20 21:50
1
0

Sucker Punch zaznaczyło wyraźnie – krytyka jest dla twórców niezwykle cennym zasobem, jeśli chodzi o poprawianie jakości gier. To chyba dobrze, prawda?

W wywiadzie udzielonym serwisowi GamesRadar (podajemy za portalem PlayStation Lifestyle), dyrektor kreatywny Ghost of Tsushima przyznał otwarcie, że kocha krytykę, ponieważ jest ona wyłącznie powodem, dla którego twórcy ze studia Sucker Punch staną się lepsi. Oczywiście, jest to wypowiedź odnosząca się do krytyki graczy, jeśli chodzi o niedawno wypuszczone na rynek Ghost of Tsushima – gra, choć przyjęła się naprawdę dobrze i zebrała mnóstwo pochwał (w tym również w naszej recenzji, którą znajdziecie pod tym adresem), tak wciąż nie jest całowicie pozbawiona wad. Sucker Punch podchodzi jednak do tej krytyki z niezwykle zdrowym rozsądkiem.Ghost of Tsushima: twórcy lubią krytykę i obiecują wyciągnąć z niej wnioski

Moim zdaniem – patrzę na to, co ludzie mówą o grze i co się im w niej podoba; widzę parę wątków na Twitterze, które są czymś w stylu “hej, zobaczcie moje zdjęcia z trybu Photo Mode… Dla nowego IP, które zostało stworzone w taki sposób, w jaki my stworzyliśmy Ghost of Tsushima, zwłaszcza teraz, w dobie pandemii, jestem naprawdę zadowolony z tego, co ludziom spodobało się w tym projekcie. Sam uwielbiam w nim to samo. Jest to bardzo osobiste i zarazem satysfakcjonujące. Jestem pewien, że również cały zespół czuje dokładnie to samo i też się tym cieszy.

(...) Nasza gra jest też krytykowana. Uwielbiam to – to po prostu sprawi, że będziemy lepsi, wiesz? Będziemy na to patrzeć, analizować i trawić – o tym już rozmawialiśmy. Myślę, że właśnie to jest zdrowym aspektem całego procesu. Wypuściliśmy tę grę i świat ma prawo ją oceniać. Jesteśmy jednak dumni i zgodnie sądzimy, że Ghost of Tsushima to najlepsza gra, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy.

GramTV przedstawia:

Pozostaje więc mieć nadzieję, że następne produkcje studia Sucker Punch będą jeszcze lepsze. Przypomnijmy, że Ghost of Tsushima zadebiutowało 17 lipca bieżącego roku wyłącznie na konsolach PlayStation 4. Jeżeli chcecie być na bieżąco z wiadomościami dotyczącymi dzieła studia Sucker Punch, zapraszamy pod ten adres, gdzie znajdziecie wszystkie newsy na temat gry. Pod tym adresem znajdziecie natomiast obszerne kompendium na temat gry, które będzie na bieżąco aktualizowane. Zalecamy także zapoznać się z naszą recenzją, a szczególnie zainteresowanych grą (oraz kulturą samurajów) zapraszamy do sprawdzenia swojej wiedzy w specjalnym quizie!

Komentarze
1
dariuszp
Gramowicz
21/07/2020 08:53

Generalnie płasko wyszła fabuła. Mieli kilka świetnych pomysłów. Jak np zamiast nudnych questów skopiowanych 40x ala Assasin Creed mamy postacie poboczne, sojuszników których historię odkrywamy w trakcie gry pomagając im po to by oni pomogli nam. 

Problem jest taki że grze brakuje trochę dramatyzmu i himoru. Są gdzieś po środku. Wszyscy są nieustannie poważni.

Cała reszta gry jest fenomenalna a fabuła o ile poważna i płaska o tyle nie jest zła. Jak przyłożą do tego większą uwagę przy sequelu to będzie coś niesamowitego.