Halo Infinite wciąż bez pokazu na Xbox Series X. Wczorajszy był z peceta

LM
2020/07/24 09:25
3
0

Twórcy obiecują, że pecetowy pokaz był reprezentatywny dla możliwości nowego Xboksa.

Halo Infinite wciąż bez pokazu na Xbox Series X. Wczorajszy był z peceta

Wygląda na to, że nawet jeśli przy okazji wczorajszego pokazu z rozgrywki w Halo Infinite na wstępie przygotowało nas logo Xboksa, to na prezentację bezpośrednio z Xbox Series X będziemy musieli jeszcze poczekać. Podczas sesji Q&A deweloperzy z 343 Industries zdradzili przedstawicielom mediów, że wczorajszy pokaz przygotowano na komputerze osobistym o specyfikacji porównywalnej z Xbox Series X. Tym samym, zdaniem Microsoftu, gracze mają obraz nowej generacji, chociaż nie z pierwszej ręki.

Deweloperzy tłumaczyli, że taka praktyka jest standardem w przypadku gier powstających na jeszcze niewydane platformy. Tu się zgodzę, problem w tym, że wielu potencjalnych kupców nowej konsoli zapewne chciałoby zobaczyć, jak ta obsługuje promującą ją grę.

Halo Infinite ukaże się jeszcze w tym roku na PC oraz Xboksie One i Series X. Jak oceniacie wczorajszy pokaz?

GramTV przedstawia:

Komentarze
3
MisioKGB
Gramowicz
26/07/2020 18:44
wolff01 napisał:

Nie to żeby to były pewnie "realne" gameplay-e, ale jeśli tak ma wyglądać "next-gen" to faktycznie im coś nie poszło. Porównajcie sobie z nowym Rachet & Clank https://www.youtube.com/watch?v=ai3o0XtrnM8.​

Ratchet też nie jest najpiękniejszy, tak szczerze to tylko demo UE5 tak jak kolega pisał wgniata w fotel, nie zmienia to faktu, że i na PS5 i na X1X/PC szykują się świetne gierki. Osobiście nie mogę się doczekać gameplay'u Stalkera, no jaram się ogromnie :)

wolff01
Gramowicz
24/07/2020 12:12

Nie to żeby to były pewnie "realne" gameplay-e, ale jeśli tak ma wyglądać "next-gen" to faktycznie im coś nie poszło. Porównajcie sobie z nowym Rachet & Clank https://www.youtube.com/watch?v=ai3o0XtrnM8.​

Pitereeek
Gramowicz
24/07/2020 10:43

Akurat w tym pokazie "Next Gen" to ja nie widziałem. Szczegółowość modeli marna, tekstury też, efekty też. Zasięg widzenia niby ok. Pytanie ile to placeholdery. Nadal demo technologiczne Unreal Engine 5 jest wyznacznikiem jakości tego co nas czeka, a nie miało RayTracingu ....




Trwa Wczytywanie