Zwiastun na silniku gry, screeny i pierwsze konkrety nie wystarczyły, by zainteresować Was Stalker 2 na lata? To co powiecie na wsparcie dla modyfikacji graczy.
Zwiastun na silniku gry, screeny i pierwsze konkrety nie wystarczyły, by zainteresować Was Stalker 2 na lata? To co powiecie na wsparcie dla modyfikacji graczy.
Okazuje się, że niedawne nowinki dotyczące długo oczekiwanej gry Stalker 2 nie wyczerpały jeszcze wszystkich atrakcji, które dla fanów marki przygotowało studio GSC Game World. W odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania twórcy oznajmili, że planują oficjalne wsparcie dla nieoficjalnych modów już na dzień pecetowej premiery Stalker 2. Oznacza to, że obok całkiem łatwego dostępu do katalogu modów fani grzebania w kodzie gry mogą też otrzymać stosowne do tego narzędzia. To ostatnie pozostaje jeszcze pod znakiem zapytania, podobnie jak wiele innych elementów nowego Stalkera, więc pozostaje czekać na kolejne komunikaty.
Stalker 2 zadebiutuje na PC i Xbox Series X, ale wciąż nie znamy choćby przybliżonego roku premiery. Twórcy stawiają na otwarty świat, który ma być jednym z największych w historii gier, ale są pełni entuzjazmu wobec rozmaitych nowinek, o których jeszcze nie chcą nam opowiedzieć. Całość ponownie przeniesie nas do Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia, co oznacza doskonale znane z poprzednich odsłon miejscówki i oczywiście gęsty, postapokaliptyczny klimat. Mamy pierwszy zwiastun na silniku gry i garść screenów ze Stalkera 2.
Kto odkurzył poprzednie odsłony po czwartkowym pokazie Microsoftu?