Dzisiaj deweloperzy ze studia Sucker Punch udostępnili (podajemy za serwisem Gaming Bolt) nową aktualizację z numerem 1.05 do gry Ghost of Tsushima. Twórcy postanowili skupić się na balansie, wprowadzając dwie duże, kontrastujące ze sobą nowości. Pierwszą jest nowy poziom trudności Lethal (Zabójczy), który, jak sama nazwa wskazuje, został przeznaczony przede wszystkim dla tych, którzy szukają prawdziwych wyzwań – poziom zwiększa nie tylko potencjał bojowy broni gracza, ale również tej należącej do przeciwników. Ponadto skraca czas przeznaczony na wykonanie uniku oraz parowanie ciosów.
Balans zachowano poprzez wprowadzenie drugiej nowości, czyli trybu ułatwiającego rozgrywkę poprzez zmniejszenie intensywności pojedynków. Ograniczono między innymi dozwolone dla wrogów kombinacje ciosów, a nawet wydłużono czas potrzebny przeciwnikom na wykrycie głównego bohatera. Do tego wszystkiego doszły jeszcze czysto techniczne zmiany w postaci dodatkowych opcji tekstowych, jak chociażby większej czcionki, a także standardowych poprawek błędów.
Na koniec przypomnijmy jeszcze, że Ghost of Tsushima zadebiutowało 17 lipca bieżącego roku wyłącznie na konsolach PlayStation 4. Jeżeli chcecie być na bieżąco z wiadomościami dotyczącymi dzieła studia Sucker Punch, zapraszamy pod ten adres. Pod tym adresem znajdziecie natomiast kompendium na temat gry. Zalecamy także zapoznać się z naszą recenzją, a szczególnie zainteresowanych grą (oraz kulturą samurajów) zapraszamy do sprawdzenia swojej wiedzy w specjalnym quizie.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!