Jakiś czas temu otrzymaliśmy nowe grafiki prezentujące nową frakcję piratów w grze Anthem, która jest aktualnie w pewnym sensie naprawiana i tworzona praktycznie na nowo. Jeśli bowiem pamiętacie, w lutym deweloperzy ze studia BioWare poinformowali o swoich planach względem produkcji. Zapowiedziano zmiany, które mają skupić się zarówno na podstawowych aspektach rozgrywki, jak i na wyzwaniach czy systemie rozwoju oraz łupów.
Dzisiaj mamy nowe informacje dotyczące ostatniej kwestii, czyli systemu łupów (oraz broni). Jak podaje serwis IGN, na oficjalnej stronie studia dwa dni temu przedstawiciel studia, Christian Dailey, opublikował obszerny artykuł, w którym postanowił graczom przybliżyć to, jak zmieni się wspomniany aspekt gry.
Głównym celem, który twórcy planują osiągnąć poprzez wprowadzenie zmian, jest zapewnienie satysfakcjonującego doświadczenia przy zdobywaniu łupów. To oznacza między innymi takie zmiany jak większa częstotliwość wypadania przedmiotów, lepsza jakość oraz potencjał bojowy łupów, a także możliwość modyfikowania zdobytych przedmiotów poprzez ponowne losowanie statystyk czy zwiększanie ich poziomu i tym samym również własnego potencjału bojowego.
W dużym skrócie: w Anthem 2.0 system łupów oraz broni będzie dopracowany i dostosowany do tego, aby możliwie jak najbardziej polepszyć rozgrywkę. Interfejs z ekwipunkiem doczeka się zmian wizualnych, które ułatwią korzystanie z poszczególnych broni czy dowiadywanie się, z jakimi statystykami mamy do czynienia. Po szczegóły zapraszamy tutaj. Przypomnijmy więc na koniec, że Anthem jest dostępne na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.