Jakiś czas temu donosiliśmy o całkiem poważnych problemach technicznych z pecetową wersją gry Horizon: Zero Dawn. Wówczas deweloperzy ze studia Guerrilla Games dodali w ogłoszeniu na Steamie (informującym o premierze konwersji), że wiedzą o problemach i zamierzają się nimi zająć. Okazuje się, że to najprawdopodobniej nie wystarczyło, bowiem twórcy postanowili zamieścić na wspomnianej platformie osobne oświadczenie i ponownie zapewnić, że naprawienie pecetowej wersji tytułu jest dla nich największym priorytetem. Chociaż jest to jedynie oświadczenie, powinniśmy być spokojni. Na oficjalnej stronie studia pojawiła się nawet osobna sekcja, gdzie gracze mogą zgłaszać wszelkie problemy techniczne związane z pecetową wersją Horizon: Zero Dawn.
Dziękujęmy za Wasze wsparcie po premierze Horizon: Zero Dawn na PC. Uwielbiamy otrzymywać od Was kolejne screenshoty wykonane w Photo Mode w grze, oglądać transmisje na żywo i materiały od internetowych twórców, widząc przy tym, jak wiele nowych graczy decyduje się na rozpoczęcie przygody z Aloy.
Obserwujemy wszystkie nasze kanały społecznościowe i jesteśmy świadomie tego, że niektórzy gracze doświadczają błędów oraz innych problemów technicznych. Pragniemy więc poinformować, że rozpatrujemy wszystkie Wasze zgłoszenia – są one dla nas najwyższym priorytetem.
Doceniamy wszystkich, którzy poświęcają swój czas na to, aby zgłaszać wszelkiego rodzaju problemy na Steamie, Reddicie oraz na naszej stronie internetowej. Jeśli wciąż spotykasz na swojej drodze problemy techniczne, prosimy, abyś kontynuował używanie wspomnianych stron internetowych lub odszukał odpowiedzi w naszym FAQ w momencie, gdy nie jesteś pewien, co powinieneś zrobić. Wszystkie zgłoszenia są niezwykle pomocne dla zespołu.
Dziękujęmy Wam za cierpliwość i kontynuujemy badanie problemów; damy znać najszybciej, jak się da, jeśli na horyzoncie pojawią się nowe informacje.