Dziennikarze serwisu GamesBeat mieli niedawno okazję porozmawiać z Nate’em Foxem, dyrektorem kreatywnym gry Ghost of Tsushima. Podczas wywiadu padło (podajemy za serwisem Gaming Bolt) pytanie o tryb multiplayer. Deweloper został zapytany o to, czy studio Sucker Punch w ogóle rozważało wprowadzenie trybu wieloosobowego – taki tryb najprawdopodobniej mógłby wówczas koncentrować się wokół eliminacji Mongołów (a przynajmniej taka wersja byłaby w miarę sensowna). I chociaż twórca otwarcie nie zaprzeczył, tak podkreślił, że Sucker Punch zawsze koncentrowało się na przedstawieniu historii o transformacji Jina, a samo Ghost of Tsushima jest przede wszystkim doświadczeniem dla jednego gracza. Na koniec rzucił jednak: ale kto wie, co przyniesie przyszłość?
W niedawnym wywiadzie dyrektor gry Ghost of Tsushima został zapytany o to, czy produkcja może doczekać się trybu multiplayer. Twórca nie zaprzeczył, ale...
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!