Zdaniem recenzentów w Mortal Shell gra się miodnie, ale twórcy jeszcze muszą sporo popracować, by dogonić Dark Souls.
Zaledwie kilka godzin temu przybliżyliśmy Wam przegląd pierwszych recenzji debiutującego jutro Microsoft Flight Simulator, ale na szczęście, to nie jedyna ze zamierzających jutro na rynek produkcji. Fani formuły souls-like czekają bowiem na oficjalny debiut ciekawie zapowiadającego się RPG akcji Mortal Shell, które zmierza na PC, PlayStation 4 i Xbox One. W przed dzień premiery do sieci trafiły pierwsze recenzje finalnej wersji i trzeba przyznać, że ekipa ze studia Cold Symmetry godnie przejęła schedę po Dark Souls FromSoftware.
W chwili pisania wiadomości Metacritic zliczyło około 40 opinii i chociaż nie ma tu samych zachwytów, to na ten moment średnia ocen gry wypada na 75 punktach. Już po pierwszej zapowiedzi dało się wyczuć specyficzną, mroczną atmosferę tytułu, którą też wychwalali w swoich publikacjach recenzenci, jednocześnie sugerując, że zabawa w Mortal Shell jest dalece satysfakcjonująca. Z drugiej strony tytuł zbiera cięgi przede wszystkim za głupkowate SI, którym łatwo manipulować oraz wciąż niewykorzystany potencjał z uwagi na okrojone mechaniki. Jednym słowem, będziecie bawić się świetnie, ale jeśli szukacie prawdziwego wyzwania, to trzeba poczekać na Elden Ring.
Pierwsze oceny Mortal Shell
PC Invasion – 85 (PC);
PC Gamer – 80 (PC);
GameSpot – 80 (PC);
GameWatcher – 80 (PC);
Eurogamer Italy – 70 (PC);
PCGamesN – 70 (PC);
Wccftech – 77 (PS4);
PlayStation Universe (PS4);
GramTV przedstawia:
Jak wcześniej wspomniałem, Mortal Shell ukaże się jutro na PC, PlayStation 4 i Xboksie One. Tytuł doczeka się również fizycznego wydania, ale te nadejdzie nieco później – więcej szczegółów tutaj.
Dla mnie gra ma TRAGICZNY i zniechęcający początek. Gry od FromSoftware mają inny designe początku dzięki temu bardzo łatwo jest zacząć z nimi. (np. bardzo szybko znajdujemy się w spokojnym HUBie świata, żeby potem nam dać w kość.)
Szczerze mówiąc, mam mieszane odczucia chociaż wiązałem z grą spore nadzieje. Czekam na relację Harpena i wtedy pomyślę nad zakupem, może nawet w pudle, jak już trochę zdążą połatać :)
Kafar
Gramowicz
18/08/2020 08:30
Dla mnie gra ma TRAGICZNY i zniechęcający początek. Gry od FromSoftware mają inny designe początku dzięki temu bardzo łatwo jest zacząć z nimi. (np. bardzo szybko znajdujemy się w spokojnym HUBie świata, żeby potem nam dać w kość.)
dzelada
Gramowicz
17/08/2020 19:51
dariuszp napisał:
Ale to fatalnie wygląda. Przeciwnik w ogóle nie reaguje na ataki. Co to ma być?
Też wygląda jakby prędkość postaci nie była dokładnie zsynchronizowana z krokami.