RTX w World of Warcraft. Wprowadzenie do techniki w sterownikach Nvidii

LM
2020/08/18 10:10
0
0

World of Warcraft otrzyma graficzne poprawki, dzięki wsparciu dla technologii Nvidia RTX. Pozostaje czekać na debiut rozszerzenia Shadowlands.

Wygląda na to, że praca wszystkich, którzy cierpliwie przekopują się przez pliki i logi kolejnych buildów gry World of Warcraft nie poszła na marne. Już jakiś czas temu informowaliśmy o wzmiankach, które sugerowały wprowadzenie do popularnego MMORPG techniki ray tracing, a teraz otrzymaliśmy niemal bezpośrednie potwierdzenie od producenta kart grafiki. W najnowszej, opatrzonej numerem 452.06 aktualizacji sterownika GeForce Game Ready pojawiło się wprowadzenie do RTX w WoW-ie. Zawartość pakietu nie jest jeszcze dostępna, a wskazuje raczej na nadchodzącą rozbudowę funkcji. Wedle wcześniejszych doniesień RTX w grze ma poprawić przede wszystkim cienie, ale więcej powiemy Wam, gdy Nvidia i Blizzard ujawnią już oficjalne konkrety.

RTX w World of Warcraft. Wprowadzenie do techniki w sterownikach Nvidii

Nvidia 452.06 GeForce Game Ready

Poza wspomnianymi już komponentami dla technologii Nvidia RTX najnowsza aktualizacja sterownika kart grafiki GeForce wprowadza dodatkowe optymalizacje dla trzech kolejnych gier. Mowa tu o debiutującym dziś Microsoft Flight Simulator, a także Total War Saga: Troy oraz Tony Hawk’s Pro Skater 1+2.

Sterowniki dla 64-bitowych systemów Windows możecie pobrać na oficjalnej stronie Nvidii lub za pomocą darmowej aplikacji GeForce Experience.

GramTV przedstawia:

Nvidia 452.06 GeForce Game Ready, RTX w World of Warcraft. Wprowadzenie do techniki w sterownikach Nvidii

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!