Na łamach portalu Alt Char pojawił się artykuł zawierający fragmenty wywiadu udzielonego dziennikarzom Official PlayStation Magazine przez Pawła Mielniczuka, dyrektora artystycznego ds. postaci oraz twardych powierzchni w grze Cyberpunk 2077. Tym samym otrzymaliśmy nowe informacje na temat samochodów – łącznie otrzymamy 29 podstawowych modeli aut, które będą występować różnych odmianach. Te z kolei będą się od siebie znacząco różnić. W ten sposób twórcy chcą w pewien sposób wynagrodzić graczom brak możliwości samodzielnego tuningu pojazdów.
Co ciekawe, cechy poszczególnych pojazdów będą zależne od tego, kto (chodzi tutaj o poszczególne frakcje) je w grze posiada i jakich dokonał modyfikacji. Jako przykładu użyto pojazdu należącego do Nomadów, którzy instalują w swoich samochodach detektory min. Mielniczuk zdradził również, że auta nie posiadają szyb, ponieważ zainstalowano w nich podczerwień i takie tam. Chodzi o technologię kryształowej kopuły – w uproszczeniu, mamy do czynienia z ekranami LCD imitującymi szyby, wyświetlając ich obraz. Takie smaczki być może nie są bardzo ważne, aczkolwiek interesujące. Co sądzicie o takich rozwiązaniach?
Przypomnijmy na koniec, że Cyberpunk 2077 zadebiutuje już 19 listopada bieżącego roku na komputerach osobistych, konsolach obecnej generacji PlayStation 4 i Xbox One, a także sprzęcie nowej generacji, czyli PlayStation 5 i Xbox Series X. Jeżeli chcecie być na bieżąco z informacjami dotyczącymi gry, zapraszamy pod ten adres. Zainteresowanych zapraszamy również do lektury naszego obszernego kompendium na temat produkcji.