Dlaczego remake Prince of Persia tak wygląda? Tytuł ma się "wyróżniać"

Wincenty Wawrzyniak
2020/09/11 19:35
9
0

Ubisoft postanowił odpowiedzieć na ostrą krytykę graczy dotyczącą remake’u Prince of Persia: Piaski Czasu i wytłumaczyć, dlaczego zdecydowano się na taki styl graficzny.

Podczas wczorajszego wydarzenia Ubisoft Forward byliśmy świadkami oficjalnej zapowiedzi remake’u gry Prince of Persia: Piaski Czasu. W internecie rozpoczęły się burzliwe dyskusje, w których gracze wyrazili swoje niezadowolenie stylem graficznym odświeżonej wersji legendarnego tytułu. Ubisoft postanowił odpowiedzieć na ostrą krytykę społeczności – na łamach serwisu The Mako Reactor opublikowano obszerny wywiad z przedstawicielami indyjskiego oddziału francuskiego koncernu, który odpowiada za stworzenie remake’u. Deweloperzy odpowiedzieli na najczęściej zadawane przez użytkowników pytania i wyjaśnili sytuację.Dlaczego remake Prince of Persia tak wygląda? Tytuł ma się

Pierre Sylvain-Gires, reżyser projektu, zaznaczył już na wstępie, jak trudnym zadaniem jest praca nad grą, która stała się pewnego rodzaju legendą w świecie gier. Podkreślił, że tytułowy Książę jest unikalną postacią, którą twórcy muszą dokładnie zrozumieć, aby w pełni oddać jej charakter. Deweloper wytłumaczył, iż studio zdecydowało się na taki, a nie inny styl graficzny, aby remake Księcia Persji również był unikalny i przy okazji wyróżnił się na tle innych produkcji, jak chociażby Assassin’s Creed. Problemem miał być również silnik, z którego korzysta zespół tworzący remake – na horyzoncie pojawiło się kilka problemów, w szczególności związanych z mechanikami. Sylvain-Gires przyznał, że głównym problemem okazała się mechanika cofania czasu, ponieważ Anvil (silnik) nie został stworzony do cofania i spowalniania czasu.

GramTV przedstawia:

Od kierownika produkcji, Sashi Menon, dowiedzieliśmy się, że remake Prince of Persia: Piaski Czasu powstaje już od ponad dwóch lat. Zapewnił, iż tytuł nie padł ofiarą żadnych ograniczeń czasowych lub budżetowych – w szczycie pracowało nad nim 170 pracowników, nie wspominając o pozostałych inwestycjach w infrastrukturę i przygotowaniach, aby stworzyć nowoczesną grę. Problem w tym, że obranie konkretnego stylu graficznego wcale nie musi oznaczać tak kiepskiej jakości – wielu graczy na pewno nie znajdzie w powyższych akapitach żadnego sensownego wytłumaczenia sytuacji. Pozostaje jednak mieć nadzieję, że Ubisoft wypuści gry na rynek ze skopiowanymi modelami postaci…

Wczytywanie ramki mediów.
Wczytywanie ramki mediów.
Wczytywanie ramki mediów.

Komentarze
9
Sanders-sama
Gramowicz
13/09/2020 14:04
Fang napisał:

Oryginał był na PS2 ;)

Sanders-sama napisał:

No to się wyróżnia, nie ma co. Aż sobie odpaliłem jeszcze raz oryginał na PS3...

Możliwe, ale brat kupił trylogię na PS3, i na tej konsoli też gram.

Fang
Gramowicz
13/09/2020 11:08
Sanders-sama napisał:

No to się wyróżnia, nie ma co. Aż sobie odpaliłem jeszcze raz oryginał na PS3...

Oryginał był na PS2 ;)

ZubenPL
Gramowicz
12/09/2020 20:10

Dajesz robotę hindusom bo są tani, dziwisz się że z niczym sobie nie radzą. Tyle firm w IT się na to nacięło a nadal się znajdują koropo które marnują hajs na półprodukty z tego kraju które potem za drugie tyle muszą naprawiać zespoły z Zachodu. Tu pewnie będzie tak samo, ostatecznie montreal czy quebek będzie im te grę naprawiał.




Trwa Wczytywanie