Dlaczego remake Prince of Persia tak wygląda? Tytuł ma się "wyróżniać"

Wincenty Wawrzyniak
2020/09/11 17:35
9
0

Ubisoft postanowił odpowiedzieć na ostrą krytykę graczy dotyczącą remake’u Prince of Persia: Piaski Czasu i wytłumaczyć, dlaczego zdecydowano się na taki styl graficzny.

Podczas wczorajszego wydarzenia Ubisoft Forward byliśmy świadkami oficjalnej zapowiedzi remake’u gry Prince of Persia: Piaski Czasu. W internecie rozpoczęły się burzliwe dyskusje, w których gracze wyrazili swoje niezadowolenie stylem graficznym odświeżonej wersji legendarnego tytułu. Ubisoft postanowił odpowiedzieć na ostrą krytykę społeczności – na łamach serwisu The Mako Reactor opublikowano obszerny wywiad z przedstawicielami indyjskiego oddziału francuskiego koncernu, który odpowiada za stworzenie remake’u. Deweloperzy odpowiedzieli na najczęściej zadawane przez użytkowników pytania i wyjaśnili sytuację.Dlaczego remake Prince of Persia tak wygląda? Tytuł ma się

Pierre Sylvain-Gires, reżyser projektu, zaznaczył już na wstępie, jak trudnym zadaniem jest praca nad grą, która stała się pewnego rodzaju legendą w świecie gier. Podkreślił, że tytułowy Książę jest unikalną postacią, którą twórcy muszą dokładnie zrozumieć, aby w pełni oddać jej charakter. Deweloper wytłumaczył, iż studio zdecydowało się na taki, a nie inny styl graficzny, aby remake Księcia Persji również był unikalny i przy okazji wyróżnił się na tle innych produkcji, jak chociażby Assassin’s Creed. Problemem miał być również silnik, z którego korzysta zespół tworzący remake – na horyzoncie pojawiło się kilka problemów, w szczególności związanych z mechanikami. Sylvain-Gires przyznał, że głównym problemem okazała się mechanika cofania czasu, ponieważ Anvil (silnik) nie został stworzony do cofania i spowalniania czasu.

GramTV przedstawia:

Od kierownika produkcji, Sashi Menon, dowiedzieliśmy się, że remake Prince of Persia: Piaski Czasu powstaje już od ponad dwóch lat. Zapewnił, iż tytuł nie padł ofiarą żadnych ograniczeń czasowych lub budżetowych – w szczycie pracowało nad nim 170 pracowników, nie wspominając o pozostałych inwestycjach w infrastrukturę i przygotowaniach, aby stworzyć nowoczesną grę. Problem w tym, że obranie konkretnego stylu graficznego wcale nie musi oznaczać tak kiepskiej jakości – wielu graczy na pewno nie znajdzie w powyższych akapitach żadnego sensownego wytłumaczenia sytuacji. Pozostaje jednak mieć nadzieję, że Ubisoft wypuści gry na rynek ze skopiowanymi modelami postaci…

Nie udało się wczytać ramki mediów.

Nie udało się wczytać ramki mediów.

Nie udało się wczytać ramki mediów.

Komentarze
9
Sanders-sama
Gramowicz
13/09/2020 12:04
Fang napisał:

Oryginał był na PS2 ;)

Sanders-sama napisał:

No to się wyróżnia, nie ma co. Aż sobie odpaliłem jeszcze raz oryginał na PS3...

Możliwe, ale brat kupił trylogię na PS3, i na tej konsoli też gram.

Fang
Gramowicz
13/09/2020 09:08
Sanders-sama napisał:

No to się wyróżnia, nie ma co. Aż sobie odpaliłem jeszcze raz oryginał na PS3...

Oryginał był na PS2 ;)

ZubenPL
Gramowicz
12/09/2020 18:10

Dajesz robotę hindusom bo są tani, dziwisz się że z niczym sobie nie radzą. Tyle firm w IT się na to nacięło a nadal się znajdują koropo które marnują hajs na półprodukty z tego kraju które potem za drugie tyle muszą naprawiać zespoły z Zachodu. Tu pewnie będzie tak samo, ostatecznie montreal czy quebek będzie im te grę naprawiał.




Trwa Wczytywanie