CD Projekt RED zmienia plany, wymagania sprzętowe Cyberpunka 2077 już niedługo

Wincenty Wawrzyniak
2020/09/16 19:00
4
0

Twórcy zamierzają ujawnić oficjalne wymagania sprzętowe dla gry Cyberpunk 2077 podczas nowego pokazu Night City Wire, który odbędzie się w najbliższy piątek.

Zapewne wielu z Was wyczekuje oficjalnych wymagań sprzętowych dla pecetowej wersji gry Cyberpunk 2077. Na całe szczęście deweloperzy z polskiego studia CD Projekt RED postanowili nieco zmodyfikować swoje plany i ujawnić je wcześniej niż pierwotnie zakładali – za pośrednictwem oficjalnego konta gry na Twitterze poinformowano, że stanie się to już w najbliższy piątek podczas kolejnego odcinka Night City Wire. Prócz wymagań sprzętowych dowiemy się więcej na temat gangów, które spotkamy we wspomnianym mieście podczas grania w najnowszą produkcję studia. Pozostaje trzymać kciuki, aby wymagania były w miarę przystępne.

Wczytywanie ramki mediów.

Przypomnijmy jeszcze, że Cyberpunk 2077 zadebiutuje na komputerach osobistych, konsolach obecnej generacji PlayStation 4 i Xbox One, a także na wspomnianym już sprzęcie nowej generacji, czyli PlayStation 5 i Xbox Series X. Jeżeli chcecie być na bieżąco z informacjami dotyczącymi gry, zapraszamy pod ten adres. Zainteresowanych zapraszamy również do lektury naszego obszernego kompendium na temat produkcji.CD Projekt RED zmienia plany, wymagania sprzętowe Cyberpunka 2077 już niedługo

GramTV przedstawia:

Komentarze
4
koNraDM4
Gramowicz
17/09/2020 11:26
dariuszp napisał:

Bzdura. Gra była przygotowywana na obecną generację. O ile dla RTX pewnie będzie trzeba jakiegoś mocarza o tyle ta gra była projektowana pod PS4 i Xbox One więc raczej wymagania nie powalą.

Chyba że dali jakiś tryb "uber" na PC ala z Wiedźmina 2 XD

MisioKGB napisał:

Obstawiam 32GB RAM, RTX 3080, 2 Ryzeny, święcąca buda taka na podstawce, która się obraca no i zasilacz 1000W. Pójdzie na średnich, a jak potrzesz budę trzy razy z boku jak lampę Aladyna to może i na wysokich czasem. Ok, a tak na poważnie, obstawiam, że tak źle jednak nie będzie, REDom udało się zoptymalizować Wieśka 3 to i Cyberka ogarną, oczywiście po 20 patchach jak zwykle.

W wieśku 2 komputer krztusił tylko Ubersampling, wyłączało się go i reszta mogła być na maska ustawiona XD

alex1112
Gramowicz
16/09/2020 21:30
MisioKGB napisał:

Obstawiam 32GB RAM, RTX 3080, 2 Ryzeny, święcąca buda taka na podstawce, która się obraca no i zasilacz 1000W. Pójdzie na średnich, a jak potrzesz budę trzy razy z boku jak lampę Aladyna to może i na wysokich czasem. Ok, a tak na poważnie, obstawiam, że tak źle jednak nie będzie, REDom udało się zoptymalizować Wieśka 3 to i Cyberka ogarną, oczywiście po 20 patchach jak zwykle.

1. Ten tytuł będzie komfortowo do ogrania po roku od premiery. Jak ktoś nie umie wysiedzieć na 4 literach, to z góry dziękuję za beta testy.

2. Nie nastawiał bym się na jakiś gigantyczny hit. Twórcy rzucili się na kilka mechanik, w których nie mają żadnego doświadczenia (strzelanie, jazda pojazdów) i sądząc po filmach wyszło średnio. Biorąc pod uwagę, że po dziś dzień nie ogarnęli dobrego systemu rozwoju postaci, to różowo tego nie widzę.  Do tego chodzi gigantyczna rotacja pracowników.

3. Nie przesadzaj z wymaganiami. Na zwykłym HD pograsz komfortowo na w miarę ludzkim sprzęcie. To co zaproponowałeś to będziesz potrzebował do 4K Ultra + mody 120FPS.

dariuszp
Gramowicz
16/09/2020 21:25
MisioKGB napisał:

Obstawiam 32GB RAM, RTX 3080, 2 Ryzeny, święcąca buda taka na podstawce, która się obraca no i zasilacz 1000W. Pójdzie na średnich, a jak potrzesz budę trzy razy z boku jak lampę Aladyna to może i na wysokich czasem. Ok, a tak na poważnie, obstawiam, że tak źle jednak nie będzie, REDom udało się zoptymalizować Wieśka 3 to i Cyberka ogarną, oczywiście po 20 patchach jak zwykle.

Bzdura. Gra była przygotowywana na obecną generację. O ile dla RTX pewnie będzie trzeba jakiegoś mocarza o tyle ta gra była projektowana pod PS4 i Xbox One więc raczej wymagania nie powalą.

Chyba że dali jakiś tryb "uber" na PC ala z Wiedźmina 2 XD




Trwa Wczytywanie