Jeszcze przedwczoraj donosiliśmy o zamieszaniu związanym z zamówieniami przedpremierowymi na konsolę nowej generacji Sony, czyli PlayStation 5. Gracze wyrazili swoje niezadowolenie, egzemplarze rozeszły się z parę minut… Krótko mówiąc, wszystko mogło pójść znacznie sprawniej, gdyby japońska korporacja nieco inaczej to rozwiązała. Ostatecznie jednak, jak donosi między innymi serwis Game Rant, Sony postanowiło odnieść się do sytuacji i publicznie przeprosić, przyznają się do błędu. Na oficjalnym profilu firmy na Twitterze opublikowano stosowny wpis, w którym przyznano, że cała sytuacja mogła być znacznie mniej problematyczna.
Dowiedzieliśmy się również, że w przeciągu kilku najbliższych dni firma zamierza przygotować więcej egzemplarzy PlayStation 5 dla zainteresowanych zamówieniami przedpremierowymi. Lokalni sprzedawcy już wkrótce mają poinformować klientów o szczegółach, a przez resztę bieżącego roku firma zamierza udostępniać konsole, aby każdy mógł się cieszyć nowym sprzętem. Czy tak rzeczywiście będzie? Zobaczymy.