Demon’s Souls Remake z trybem 4K kosztem płynności animacji

Mikołaj Ciesielski
2020/10/01 12:20
1
0

Gracze będą mogli zdecydować czy ważniejsza jest dla nich wyższa rozdzielczość, czy większa liczba klatek na sekundę.

Na ostatnim pokazie poświęconym PlayStation 5 nie zabrakło prezentacji Demon’s Souls Remake. Deweloperzy opublikowali wówczas nowe fragmenty rozgrywki. Redakcja Digital Foundry postanowiła przeanalizować wspomniany materiał. Z raportu przekazanego przez dziennikarzy wynikało, że odświeżona wersja produkcji From Software z 2009 roku działa na PlayStation 5 w rozdzielczości 1440p i 60 klatkach na sekundę. Redaktorzy przypuszczali, że Demon’s Souls Remake może zaoferować w dniu premiery dwa tryby działania. Domysły redakcji Digital Foundry okazały się prawdziwe.

Demon’s Souls Remake z trybem 4K kosztem płynności animacji

GramTV przedstawia:

Na oficjalnej stronie PlayStation zaktualizowano kartę produktu poświęconą Demon’s Souls Remake. Informacje zawarte w opisie produkcji ujawniają, że gracze będą mogli wybrać spośród dwóch trybów graficznych – pierwszy pozwoli na rozgrywkę w rozdzielczości 4K, a drugi zaoferuje wyższą docelową liczbę klatek na sekundę. Zainteresowani sami wybiorą, na czym zależy im bardziej.

Warto wspomnieć, że kilka dni temu poznaliśmy zawartość oraz cenę cyfrowej edycji specjalnej gry Demon’s Souls Remake. W sieci pojawił się również materiał, na którym porównano odświeżoną wersję gry z oryginałem z 2009 roku.

Demon’s Souls Remake zadebiutuje w Polsce 19 listopada, podobnie jak PlayStation 5. Gra będzie dostępna wyłącznie na najnowszej konsoli Sony.

Komentarze
1
Czaroxxx
Gramowicz
01/10/2020 15:27

czyli nie 4k i 60fps jak spuszczają się nad tym konsolowi fanboye :(.