Ratchet & Clank: Rift Apart z dynamicznym 4K i obsługą HDR

Mikołaj Ciesielski
2020/10/01 08:35
2
0

Sony zaktualizowało kartę produktu i sprecyzowało wcześniejsze informacje przekazywane przez twórców.

Ratchet & Clank: Rift Apart z dynamicznym 4K i obsługą HDR

Ratchet & Clank: Rift Apart pojawiło się na tegorocznych targach gamescom, gdzie twórcy zaprezentowali obszerny fragment rozgrywki. Nieco później deweloperzy poinformowali, że ich produkcja zaoferuje graczom rozgrywkę w 60 klatkach na sekundę, ale nie przy rozdzielczości 4K. Natomiast Sony postanowiło zaktualizować stronę poświęconą nadchodzącej grze Insomniac Games, gdzie poinformowano, że Ratchet & Clank Rift Apart będzie działać w dynamicznym, a nie natywnym 4K. Nie zabraknie też obsługi HDR.

GramTV przedstawia:

Oznacza to, że nawet w trybie, w którym płynność animacji będzie znajdować się na poziomie 30 klatek na sekundę, nie będziemy mogli liczyć na wyświetlanie obrazu w rozdzielczości 4K w każdym momencie. Będzie ona się zmniejszała w zależności od tego, co akurat dzieje się na ekranie. Podobne rozwiązanie oferowała konsola PlayStation 4 Pro.

Ratchet & Clank: Rift Apart będzie tytułem ekskluzywnym dla PlayStation 5. Produkcja studia Insomniac Games ma zadebiutować na rynku w okolicach premiery najnowszej konsoli Sony.

Komentarze
2
dzelada
Gramowicz
01/10/2020 09:08
Kash28 napisał:

Jeżeli oprawa wizualna będzie na poziomie jak z pokazu Ps5 i będzie to działać w 60fps z hdr i rozdzielczością na poziomie 1440p czy też 3k skalowanym do 4k to ja nie widzę problemu. Skalowanie obrazu zastosowane u Sony jest dobrym rozwiązaniem. Mamy tutaj też początek generacji. Rodzimy Lords of fallen, który dobrze wygląda ale bez szału tak naprawdę na Xone chodził w hd ready XD a na Ps4 w 1680x960. Ja Ps5 kupuje stricte dla exów przy czym sprzedaje pc. Kredyt na pc wezmę jak wyjdzie Squadron 42 i STar Citizen XD hell yeaha

​Ja poczekam na ps5 pro no i exy już bydom konkretne? Lol a tak xsx z GP i miazga bydzie lol 

Kash28
Gramowicz
01/10/2020 08:56

Jeżeli oprawa wizualna będzie na poziomie jak z pokazu Ps5 i będzie to działać w 60fps z hdr i rozdzielczością na poziomie 1440p czy też 3k skalowanym do 4k to ja nie widzę problemu. Skalowanie obrazu zastosowane u Sony jest dobrym rozwiązaniem. Mamy tutaj też początek generacji. Rodzimy Lords of fallen, który dobrze wygląda ale bez szału tak naprawdę na Xone chodził w hd ready XD a na Ps4 w 1680x960. Ja Ps5 kupuje stricte dla exów przy czym sprzedaje pc. Kredyt na pc wezmę jak wyjdzie Squadron 42 i STar Citizen XD hell yeaha