Pod koniec ubiegłego miesiąca na rynku zadebiutowała gra Genshin Impact, czyli RPG-akcji z otwartym światem oparte na modelu free-to-play z opcjonalnymi mikropłatnościami. Produkcja jest dostępna na komputerach osobistych, konsolach PlayStation 4 oraz urządzeniach mobilnych z systemami iOS i Android. Tytuł oferuje eksplorację ogromnego otwartego świata, oryginalną (i naprawdę urokliwą) oprawę graficzną, a także wzruszającą oprawą dźwiękową.
Zgodnie z najnowszymi doniesieniami z magazynu South China Morning Post, najnowsza gra studia MiHoYo okazała się największym międzynarodowym debiutem w historii tytułów opracowanych przez chińskie studia. Zaledwie kilka godzin po premierze transmisje na żywo z Genshin Impact w serwisie Twitch oglądało ponad 110 tysięcy osób. Ba, w poniedziałek była to gra oglądana chętniej, niż niezwykle popularne battle royale, Fortnite.
Jeśli chodzi o statystyki dotyczące rynku chińskiego, jest to obecnie druga najlepiej zarabiająca gra w chińskim App Store – Genshin Impact zapewnia dochody większe od aplikacji Douyin, czyli chińskiej wersji TikToka. Deweloperzy pochwalili się również, że w samych Chinach pre-rejestracji dokonało 16 milionów użytkowników, do których możemy doliczyć ponad 5 milionów graczy spoza kraju. Krótko mówiąc, MiHoYo może być zadowolone. A Wy możecie spodziewać się już niedługo recenzji gry na naszej stronie!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!