Miło jest pomarzyć sobie o tym, jak Bloodborne mogłoby wyglądać na konsoli PlayStation 5 w postaci remastera. 60 klatek na sekundę to od bardzo dawna marzenie wielu miłośników produkcji – teraz może jednak być rzeczywistością! Wszystko dzięki popularnemu autorowi wszelkiego rodzaju modyfikacji oraz eksperymentów na grach. Jak podaje między innymi serwis Destructoid, Lance McDonald, znany przede wszystkim z zamiłowania do grzebania w plikach (i wyczynianiu prawdziwych cudów), stworzył modyfikację pozwalającą uruchomić grę Bloodborne w 60 klatkach na sekundę na konsoli PlayStation 4 Pro.
Twórca modyfikacji udostępni swój projekt publicznie, dzięki czemu każdy, kto posiada przerobioną konsolę umożliwiającą wgrywanie modów, może cieszyć się lepszym wydaniem Bloodborne. Mod będzie dostępny wraz z premierą PlayStation 5 – McDonald chce mieć pewność, czy jest sens projekt udostępniać, jeśli na przykład okaże się, że gra From Software ostatecznie doczeka się odświeżenia. Autor chce również dać Sony szansę na wyjście z inicjatywą umożliwiającą grę w 60 FPS-ach w pierwszej kolejności. Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Bloodborne zadebiutowało 24 marca 2015 roku wyłącznie na konsoli PlayStation 4.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!