Tajemniczy zwiastun dla Ubisoftu – firma zapłaciła prawie 5 milionów złotych

Wincenty Wawrzyniak
2020/10/24 16:45
0
0

Francuski deweloper zapłacił około 11 milionów szwedzkich koron – czyli około 4,8 miliona złotych – za jeden zwiastun. Trailer zostanie przygotowany przez grupę Bublar.

Należące do grupy Bublar studio Goodbye Kansas przygotuje razem z DDB Paris oraz Eddy zwiastun dla jednej z nachodzących gier Ubisoftu. Choć nie jest to szczególnie interesująca informacja sama w sobie, tak poznaliśmy szczegóły tego przedsięwzięcia – jak podaje serwis Rock Paper Shotgun, w oficjalnym komunikacie wspomnianej grupy pojawiła się wzmianka o cenie podjęcia tej współpracy. Francuski deweloper zapłacił za pojedynczy zwiastun około 11 milionów szwedzkich koron, czyli około 4,8 miliona złotych. Jest to ciekawa sytuacja, ponieważ na ogół nie dowiadujemy się tego typu rzeczy, a teraz gracze mogą dowiedzieć się, ile może kosztować marketing gier.Tajemniczy zwiastun dla Ubisoftu – firma zapłaciła prawie 5 milionów złotych

Jeśli zaś chodzi o produkcję, której trailer dotyczy, prace nad nią mają ruszyć jeszcze w bieżącym miesiącu (być może już ruszyły), a zwiastun ma zostać dostarczony na początku przyszłego roku. Najprawdopodobniej chodzi więc o tytuł, o którym w ostatnim czasie nie mówiono, jak chociażby Tom Clancy’s Rainbow Six: Quarantine. Cóż, pozostaje czekać,

GramTV przedstawia:

Równie dobrze Ubisoft może planować nas zaskoczyć. Warto także zaznaczyć, że Goodbye Kansas już wcześniej współpracowało z Ubisoftem, chociażby przy materiałach promujących Watch Dogs 2. Jest to również studio odpowiedzialne za zwiastun Cyberpunka 2077 z zeszłorocznych targów E3, na którym zobaczyliśmy Keanu Reevesa.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!