Należące do grupy Bublar studio Goodbye Kansas przygotuje razem z DDB Paris oraz Eddy zwiastun dla jednej z nachodzących gier Ubisoftu. Choć nie jest to szczególnie interesująca informacja sama w sobie, tak poznaliśmy szczegóły tego przedsięwzięcia – jak podaje serwis Rock Paper Shotgun, w oficjalnym komunikacie wspomnianej grupy pojawiła się wzmianka o cenie podjęcia tej współpracy. Francuski deweloper zapłacił za pojedynczy zwiastun około 11 milionów szwedzkich koron, czyli około 4,8 miliona złotych. Jest to ciekawa sytuacja, ponieważ na ogół nie dowiadujemy się tego typu rzeczy, a teraz gracze mogą dowiedzieć się, ile może kosztować marketing gier.
Francuski deweloper zapłacił około 11 milionów szwedzkich koron – czyli około 4,8 miliona złotych – za jeden zwiastun. Trailer zostanie przygotowany przez grupę Bublar.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!