Do przeprowadzenia testu autor wykorzystał komputer osobisty wyposażony w proces Inte Core i9-10900K, kartę graficzną Nvidia GeForce RTX 3090 oraz 32 GB pamięci RAM. W pierwszej kolejności postanowiono sprawdzić, jak Watch Dogs: Legion poradzi sobie we wspomnianych ustawieniach przy wyłączonym ray-tracingu. W tej konfiguracji płynność animacji często spadała do 55 klatek na sekundę, a w niektórych momentach, np. przy wybuchach, wartość ta wynosiła nawet 47fps.
Następnie RajmanGaming HD przeprowadził taki sam test, ale z włączoną techniką śledzenia promieni oraz techniką DLSS. Z włączonym ray-tracingniem i trybem DLSS Quality Watch Dogs: Legion działało w 54 do 44 klatkach na sekundę. Po zmianie trybu Quality na Performance wspomniana wartość wahała się między 54 a 70 klatkami na sekundę.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Po co tej grze 60 fps skoro tego nic już i tak nie uratuje.
Kash28
Gramowicz
28/10/2020 11:39
Akurat gry Ubi nigdy nie były dobrze optymalizowane a LOD jest ustawione tak że dostajemy obraz do wyświetlania w 8k na 100calach aby dostrzec niuanse... Zachowanie postaci na tym teście to jakaś kpina XD... Damn jak to dobrze że nie jarałem się tym tytułem XD
dzelada
Gramowicz
28/10/2020 11:21
garfieldgarfield napisał:
Słabe te karty graficzne cuś ...
Słabe ni ino cza na 4000rtx naczepac kapusty i tak dali ...