Demon’s Souls Remake zbliża się wielkimi krokami. Wczoraj otrzymaliśmy nowe fragmenty rozgrywki dostępne w rozdzielczości 4K i 60 klatkach na sekundę, a dziś mieliśmy okazję obejrzeć materiał wideo, na którym porównano grafikę odświeżonej wersji gry z pierwowzorem z 2009 roku. Tymczasem Gavin Moore, dyrektor kreatywny Bluepoint Games, poinformował w rozmowie z serwisem GameInformer, że Demon’s Souls Remake, podobnie jak oryginał i inne gry z serii Souls, nie pozwoli na wybór poziomu trudności.
Moore wyznał, że jego zdaniem gra nie powinna zawierać takiej opcji, ponieważ oryginalne wyzwanie stawiane przez grę jest sprawiedliwe. Twórca podkreślił, że całość polega na nauce ruchów poszczególnych wrogów i znajomości otoczenia, a także na wyczuciu i podjęciu decyzji o wykonaniu ataku czy uniku w odpowiednim momencie.
Ponadto dyrektor kreatywny zdradził, że wiele razy słyszał, że Demon’s Souls jest strasznie trudną grą. Moore nie zgadza się z tą opinią i wyznał, że jego zdaniem kolejne tytuły z gatunku souls-like stawiały przed graczami dużo większe wyzwanie.
Demon’s Souls Remake zadebiutuje w Polsce 19 listopada. Tytuł będzie dostępna wyłącznie na PlayStation 5. Tydzień wcześniej gra pojawi się na wybranych rynkach zachodnich, podobnie jak next-genowy sprzęt japońskiej firmy.