Do sieci trafiły materiały, który przedstawiają, jak najtańsza next-genowa konsola radzi sobie z techniką śledzenia promieni w Watch Dogs: Legion.
Pod koniec października do sieci trafił materiał wideo, na którym mogliśmy zobaczyć, jak Watch Dogs: Legion będzie wyglądać na konsoli Xbox Series X. Produkcja Ubisoftu na wspomnianym sprzęcie zaoferuje rozdzielczość 4K, płynność animacji na poziomie 30 klatek na sekundę, a także wsparcie dla ray-tracingu. Tymczasem Tom Warren z redakcji The Verge przygotował kilka fragmentów rozgrywki, które przedstawiają, jak z techniką śledzenia promieni w Watch Dogs: Legion radzi sobie Xbox Series S.
Najlepszym miejscem do przeprowadzenia testu okazały się okolice Piccadily Circus, gdzie znajduje się cała masa kolorowych neonów, dużych ekranów, kałuż odbijających światło oraz okien, dzięki czemu możemy zobaczyć ray-tracing w pełnej krasie. Warren zaznacza, że choć Watch Dogs: Legion działa na konsoli Xbox Series S w rozdzielczości 1080p, to produkcja skaluje jakość obrazu do 4K.
GramTV przedstawia:
Redaktor The Verge przyznał również, że jest pozytywnie zaskoczony tym, jak najtańsza next-genowa konsola radzi sobie z techniką śledzenia promieni. Materiały przygotowane przez Warrena znajdziecie poniżej. Rzućcie okiem i sami oceńcie jakość technologii ray-tracing na Xboksie Series S.
Przypomnijmy, że Watch Dogs: Legion zadebiutowało na rynku 29 października na komputerach osobistych, PlayStation 4 i Xboksie One. Produkcja Ubisoftu jest również tytułem startowym dla next-genowych konsol Sony i Microsoftu.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Intrygujące. W trakcie wideorecenzji na IGN autor pokazuje, że nawet przy RTX (chyba) 2080, występują spore spadki fps, a tutaj, mimo iż 30fps, to stałe.