Gavin Moore, dyrektor kreatywny Demon’s Souls Remake, potwierdził w rozmowie z The Washington Post powyższe rewelacje. Deweloper podkreślił jednak, że pomysł został szybko porzucony, ponieważ studio Bluepoint Games nie chciało nadto ingerować w zamysł twórców pierwowzoru.
GramTV przedstawia:
„Nasz projekt odświeża pracę innego zespołu programistów. Chociaż wprowadziliśmy pewne zmiany, to zależało nam przede wszystkim na zachowaniu ducha i intencji twórców oryginału. Rozważaliśmy i omawialiśmy wprowadzenie łatwego poziomu trudności, jednak doszliśmy do wniosku, że będąc jedynie opiekunami tej niesamowitej gry, nie możemy dodać do niej czegoś, co zasadniczo zmieniłoby balans rozgrywki” – tłumaczy Moore.
Przypomnijmy, że Demon’s Souls zadebiutowało na rynku pierwotnie w 2009. Produkcja studia From Software była dostępna wyłącznie na konsolach PlayStation 3.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.