Demon’s Souls Remake mogło otrzymać łatwy poziom trudności

Mikołaj Ciesielski
2020/11/19 13:50
1
0

Deweloperzy zdecydowali się porzucić ten pomysł, aby zachować ducha oryginału.

Wraz z PlayStation 5 na rynku zadebiutowało Demon’s Souls Remake. Już w ubiegłym tygodniu mogliśmy zapoznać się z pierwszymi recenzjami odświeżonej wersji gry From Software. Opinie branżowych mediów wskazywały, że mamy do czynienia z produkcją, obok której nie można przejść obojętnie. Ekipie Bluepoint Games udało się zachować ducha oryginału, a jednym z elementów, składających się na ten sukces mógł być fakt, że zgodnie z wcześniejszymi zapewnieniami Demon’s Souls Remake, podobnie jak pierwowzór, nie posiada opcji zmiany poziomu trudności. Okazuje się jednak, że studio Bluepoint Games na pewnym etapie prac rozważało wprowadzenie do gry wspomnianej funkcji.

Demon’s Souls Remake mogło otrzymać łatwy poziom trudności

Gavin Moore, dyrektor kreatywny Demon’s Souls Remake, potwierdził w rozmowie z The Washington Post powyższe rewelacje. Deweloper podkreślił jednak, że pomysł został szybko porzucony, ponieważ studio Bluepoint Games nie chciało nadto ingerować w zamysł twórców pierwowzoru.

GramTV przedstawia:

„Nasz projekt odświeża pracę innego zespołu programistów. Chociaż wprowadziliśmy pewne zmiany, to zależało nam przede wszystkim na zachowaniu ducha i intencji twórców oryginału. Rozważaliśmy i omawialiśmy wprowadzenie łatwego poziomu trudności, jednak doszliśmy do wniosku, że będąc jedynie opiekunami tej niesamowitej gry, nie możemy dodać do niej czegoś, co zasadniczo zmieniłoby balans rozgrywki – tłumaczy Moore.

Przypomnijmy, że Demon’s Souls zadebiutowało na rynku pierwotnie w 2009. Produkcja studia From Software była dostępna wyłącznie na konsolach PlayStation 3.

Komentarze
1
porckypizgus
Gramowicz
19/11/2020 22:24

I bardzo dobrze. NO PAIN ! NO GAIN !