Dzieło Motive Studios oferuje na konsolach Microsoftu dwa tryby działania.
Zgodnie z zapowiedziąStar Wars: Squadrons otrzymało nową aktualizację oznaczoną numerem 3.0, dzięki której dzieło Motive Studios można uruchomić na konsolach Xbox Series X i Xbox Series S nawet w 120 klatkach na sekundę. Gra została również wzbogacona o szereg kosmetycznych elementów. Twórcy poinformowali też o wyeliminowaniu zgłaszanych błędów, a także o poprawie stabilności.
Od wczoraj Star Wars: Squadrons oferuje na nowych sprzętach Microsoftu dwa tryby działania – graficzny i wydajnościowy. Pierwszy pozwala uruchomić grę w rozdzielczości 4K i 60fps na Xboksie Series X oraz w 1440p i 60 fps na Xboksie Series S. Natomiast drugi z wymienionych trybów podnosi płynność animacji do 120 klatek na sekundę na obu modelach, obniżając przy tym jakość oprawy wizualnej.
GramTV przedstawia:
Na podobne udogodnienia nie mogą liczyć posiadacze PlayStation 5, na którym Star Wars: Squadrons oferuje tyle samo klatek na sekundę, co na PlayStation 4 Pro. Twórcy nie zapomnieli jednak całkowicie o użytkownikach najnowszej konsoli Sony i za sprawą opisywanej aktualizacji poprawili na wspomnianej platformie jakość grafiki i oświetlenia. Pełną listę zmian znajdziecie tutaj.
Star Wars: Squadrons zadebiutowało na początku października na komputerach osobistych i konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Produkcja jest dostępna na nowych sprzętach Sony i Microsoftu w ramach wstecznej kompatybilności.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.