Nowe rozdanie dla Leśnych Elfów w Total War Warhammer. Twórcy omawiają zmiany

LM
2020/12/01 17:20
0
0

Creative Assembly rzuciło nieco światła na zmiany, których niebawem doczekają Leśne Elfy w Total War Warhammer.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami twórców serii Total War, jeszcze w tym tygodniu, przy okazji premiery DLC The Twisted & The Twilight do Total War: Warhammer 2 na serwerach wyląduje spory pakiet poprawek dla frakcji Leśnych Elfów. Co ważne, mowa tu nie tylko o wzmocnieniu unikalnego stronnictwa, a gruntowym przebudowaniu jego mechanik, tak, by te dużo lepiej oddawały ducha frakcji znanej z Warhammer Fantasy. Tuż przed premierą aktualizacji, swoimi przemyśleniami na temat zmian podzielił się jej główny projektant, Will Wright.

Nowe rozdanie dla Leśnych Elfów w Total War Warhammer. Twórcy omawiają zmiany

Zdaniem Wrighta przeprojektowane Leśne Elfy mają jeszcze bardziej łamać doskonale znane fanom serii Total War mechaniki, które koncentrują się na jak najszybszej ekspansji. Frakcja dalej nie będzie zamykać się na kontakty, ale pozostanie na straży lasu i będzie to jej nadrzędny cel. Przy okazji Elfy otrzymały przebudowane drzewko rozwoju technologicznego, które powinno pozwolić nam na więcej działań, nawet jeśli nie zdecydujemy się przerywać swojej izolacji, a Amber będzie wykorzystywane wyłącznie dla potężnych technologii.

GramTV przedstawia:

Przebudowane Leśne Elfy to też mechanika uzdrawiania lasów, która wskaże kilka konkretnych osad zarówno na mapie Vortex i Mortal Empires, które będziemy musieli uzdrowić. W tym celu należało będzie niszczyć, zajmować czy kontrolować przez sojusznika pobliskie wrzosowiska, a wszystko by podkreślić fakt, iż Elfy zupełnie inaczej postrzegają mapę i granice prowincji. Całość ma sprzyjać zawiązywaniu trwałych sojuszy, które pozwolą utworzyć ścianę z kontrolowanych przez sojusznika prowincji. Oczywiście będziemy mogli sami je przejąć i porzucić, gdy wyleczymy otaczany przez nie las.

Jednocześnie szykuje się nieco nowe, potęgujące narrację podejście do Forrest Encounters, które będą teraz reprezentować ducha konkretnego regionu i podejmowane przez nas decyzje. Wszystko zakorzenione jest charakterystycznej dla Leśnych Elfów nieprzewidywalności i pośrednim wpływaniu na losy imperiów, właśnie przez wybory gracza. Co równie ważne, twórcy przygotowali dla fanów mechanikę Deeproots, która umożliwi nam szybkie przemieszczanie się po oddalonych od siebie lasach. Teleportacja będzie możliwa jedynie z lasu do lasu i będzie obłożona dodatkowym czasem odnowienia, więc nie ma mowy o skokach w nieskończoność. Zdaniem twórców SI by tego nie wytrzymało.

Korzystając z okazji Wright nawiązał do darmowego Legendarnego Lorda, który trafi na ręce posiadaczy Warhammer, Warhammer 2 i Realm of the Wood Elves dla kampanii Mortal Empires. Drycha ma reprezentować zupełnie inny styl rozgrywki, niż ten, do którego przyzwyczajeni są fani Leśnych Elfów. Mowa tu o dynamicznym rekrutowaniu wszelkiego rodzaju bestii z regionu, a także unikalnym bohaterze – Coeddilu. Twórca zapewnia, że odblokowanie postaci to niezwykle wyjątkowy wątek spośród wszystkich, jakie widziano w serii.

Oczywiście Creative Assembly ma świadomość, że po premierze łatki konieczne będzie jej zrównoważenie i dopracowanie pomniejszych aspektów, ale ekipa wydaje się zadowolona z zaproponowanych poprawek. Aktualizacja z przebudową Leśnych Elfów zadebiutuje już 3 grudnia.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!